Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-12603 Forged Narrow Superlite niklowany
Wilwood Na zamówienie
Uniwersalny zacisk hamulcowy 4 tłoczkowy Wilwood 120-12603 Forged Narrow Superlite niklowany
Forged Narrow Superlite 4 Rdl MT-Quick-Silver/ST
Nicklowane, kute zaciski FNSLR/ST serii Quick-Silver / ST z czterema tłoczkami Thermlock zapewniają sprawdzoną w mistrzostwach wydajność, z rozmiarami tłoczków dobranymi tak, aby uzyskać odpowiednie wyważenie siły hamowania z tyłu do współpracy z W6AR/ST lub innymi przednimi zaciskami o większych tłoczkach. Zaciski FNSL4R/ST przenoszą technologię wyścigową do konstrukcji mocowania radialnego, oferując szeroką kompatybilność, w tym opcje aktualizacji wyczynowych dla wszystkich tylnych zestawów Big Brake FNSL4R. Tłoczki Thermlock, uszczelki wysokotemperaturowe, płyty mostka SRS oraz dwuczęściowe odpowietrzniki są standardem we wszystkich zaciskach. Cztery wyłącznie wyścigowe mieszanki klocków hamulcowych wysokotemperaturowych w typie 7416 umożliwiają precyzyjne dostrojenie reakcji hamulca, wymagań dotyczących tarcia i zakresu temperatur.
Kluczem do ponadprzeciętnej wydajności FNSL4R jest wyjątkowo wytrzymała i efektywna konstrukcja korpusu. Już od 4.9 pounds, to efekt komputerowego modelowania bryłowego i analizy naprężeń FEA. Najważniejszą cechą tego projektu zacisku jest kucie: każdy korpus jest kuty metodą stress-flow z najwyższej jakości kęsów ze stopu aluminium. Stress-flow forging wyrównuje wewnętrzną strukturę włókien metalu tak, aby podążała za kształtem korpusu zacisku. Ten proces eliminuje naprężenia i przerwania ciągłości włókien powstające podczas obróbki z litego bloku. Krótko mówiąc, nie ma lepszego sposobu na zbudowanie mocniejszego aluminiowego korpusu zacisku.
Dostępne w różnych średnicach tłoczków, zapewniają hamowanie jako zacisk przedni lub tylny. Standardowe zaciski FNSL4R mają jednoczęściowe tłoczki ze stali nierdzewnej. Stal nierdzewna jest stosowana ze względu na wolne przewodzenie ciepła i wysoką odporność na korozję. Zaciski można ulepszyć, stosując ekskluzywne tłoczki Thermlock firmy Wilwood. Ta wieloelementowa konstrukcja tłoczka tworzy bardzo skuteczną barierę termiczną, dodatkowo ograniczając przekazywanie ciepła z klocków do korpusu zacisku, uszczelnień i płynu. Niższe temperatury przekładają się na dłuższą żywotność i mniejsze ryzyko zaniku pedału spowodowanego przegrzaniem.
| Tłoczki | |
|---|---|
| Liczba tłoczków | 4 |
| Powierzchnia tłoczków (in²) | 1.98 |
| Typ tłoczków | Thermlock |
| Mieszki przeciwpyłowe | No |
| Wymiary tarczy | |
| Szerokość tarczy (in) | 1.10 |
| Średnica tarczy (in) | 14.00 |
| Wymiary klocków | |
| Powierzchnia klocka (in²) | 8.2 |
| Objętość klocka (in³) | 3.8 |
| Przeznaczenie i materiał | |
| Materiał | Forged Aluminium |
| Masa (Lbs) | 5.0 |
| Kolory i wykończenie | |
| Kolor | Nickel |
| Wykończenie | Nickel Plate |
| Mocowanie | |
|---|---|
| Rozstaw mocowania (in) | 5.98 |
| Pozycja mocowania | |
| Strona mocowania | Universal |
| Typ mocowania | Radial |
| Kompatybilność z tarczą | |
|---|---|
| Szerokość tarczy (in) | 1.10 |
| Maksymalna szerokość tarczy (in) | 1.10 |
| Minimalna szerokość tarczy (in) | 1.00 |
| Maksymalna średnica tarczy (in) | 14.00 |
| Minimalna średnica tarczy (in) | 11.75 |
| Specyfikacja tłoczków | |
|---|---|
| Średnica tłoczka 1 (in) | 1.12 |
| Średnica tłoczka 2 (in) | 1.12 |
| Średnica tłoczka 3 (in) | |
| Łączna powierzchnia tłoczków (in²) | 1.98 |
Więcej informacji
| Producent | Wilwood |
|---|



