Uniwersalny zacisk hamulcowy 1 tłoczkowy Wilwood 120-9333 GM-Metric-Iron

Producent Wilwood Wilwood
SKU WIL-120-9333
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 593,98 zł

  Na zamówienie

 

Uniwersalny zacisk hamulcowy 1 tłoczkowy Wilwood 120-9333 GM-Metric-Iron

GM-Metric-Iron, pływający zacisk jednotłoczkowy

To całkowicie nowe, a nie regenerowane żeliwne zaciski opracowane z myślą o sporcie. Zaciski GM Metric firmy Wilwood są montowanymi śrubowo zamiennikami zacisków GM Metric z 1978 r. i nowszych, szeroko stosowanych w kategoriach wyścigów typu „spec”. Nowe zaciski GM Metric Wilwood z tłokiem 2.50” są oficjalnie zatwierdzone przez IMCA jako zamiennik OEM spełniający wszystkie przepisy w klasach Modified, Stock Cars, Hobby Stocks, Northern i Southern Sport Mods. Zacisk GM Metric jest także dostępny z tłokami 2.75” i 2.00” do zastosowań w innych seriach lub aplikacjach bez ograniczeń. Do zacisków wymagane są hartowane prowadnice ślizgowe Wilwood (sprzedawane osobno) — zamów nr części 230-0619 (zestaw prowadnic), który zawiera 4 prowadnice, wystarczające na dwa zaciski.

Żeliwne zaciski GM Metric Wilwood łączą jakość nowych części ze współczesną precyzją obróbki. Dostępne są trzy średnice tłoków, aby ułatwić konstruktorom właściwe zbudowanie statycznego balansu układu. Wcześniej, korzystając z zacisków metric, konstruktorzy zwykle musieli montować takie same zaciski na wszystkich czterech kołach, co poważnie ograniczało możliwości strojenia i często powodowało proporcje balansu przód–tył niekorzystne dla prowadzenia i stabilności przy mocnym hamowaniu. Niektórzy konstruktorzy i inni dostawcy hamulców oferowali w tym celu przetaczane zaciski OE, aby uzyskać możliwość strojenia balansu. Niestety przetaczanie używanych odlewów, które nie były projektowane pod większą średnicę cylindra, prowadzi do istotnych kompromisów w zakresie wytrzymałości, niezawodności i osiągów.

Aby to rozwiązać, Wilwood przygotował trzy osobne odlewy dopasowane do tłoków ze stali nierdzewnej 2.75", 2.50” lub 2.00" oraz wysokotemperaturowych uszczelnień cylindrów. Każdy odlew jest zaprojektowany pod swoją docelową średnicę cylindra. Zaciski są sztywne i precyzyjne, bez zbędnej masy wynikającej z przewymiarowanych odlewów. Tłoki ze stali nierdzewnej są odporne na korozję i ograniczają przenoszenie ciepła z klocków, a wysokotemperaturowe uszczelnienia zapewniają długą żywotność w warunkach intensywnego hamowania i utrzymują sprężystość, umożliwiając pewny powrót tłoka po zwolnieniu.

Tłoki
Liczba tłoków 1
Powierzchnia tłoka (in²) 3.14
Typ tłoka Stainless
Kołpak przeciwpyłowy No
Wymiary tarczy
Szerokość tarczy (in) 1.04
Średnica tarczy (in) 11.75
Wymiary klocka
Powierzchnia klocka (in²) 8.7
Objętość klocka (in³) 2.9
Klasa zastosowań i materiał
Materiał Cast Iron
Masa (lbs) 4.3
Kolory i wykończenie
Kolor Bare
Wykończenie Bare

 

Mocowanie
Rozstaw mocowania (in) 5.46
Pozycja mocowania  
Strona montażu Universal
Typ mocowania Floating

 

Zgodność z tarczami
Szerokość tarczy (in) 1.04
Maksymalna szerokość tarczy (in) 1.04
Minimalna szerokość tarczy (in) 0.81
Maksymalna średnica tarczy (in) 11.75
Minimalna średnica tarczy (in) 11.00


Specyfikacja tłoka
Średnica tłoka 1 (in) 2.00
Średnica tłoka 2 (in)  
Średnica tłoka 3 (in)  
Łączna powierzchnia tłoków (in²) 3.14

Więcej informacji

Producent Wilwood Wilwood
Seria GM Metric Iron
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Uniwersalny zacisk hamulcowy 1 tłoczkowy Wilwood 120-9333 GM-Metric-Iron
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.