DynoSW Hamownia motocyklowa inercyjna BIKE-01

Producent
SKU S-61600

  Na zamówienie

 

DynoSW Hamownia motocyklowa inercyjna BIKE-01

HAMOWNIA MOTOCYKLOWA INERCYJNA BIKE-01

Hamownia BIKE-01 przeznaczona jest do testowania motocykli o mocy do 250 kW (340 KM). Pomiar mocy i momentu obrotowego odbywa się metodą inercyjną (obciążenie bezwładnością rolki). Wyposażona jest w składany najazd oraz regulowane mocowanie przedniego koła.
Sterowanie pomiarem oraz zbieranie danych realizowane jest przez zaawansowany wielofunkcyjny sterownik. Hamownia jest dostarczana w pełni przygotowana do pomiarów - wymaga tylko podłączenia zasilania 230V i monitora lub telewizora.
Hamownia przygotowana jest na możliwość podłączenia dodatkowego Modułu Obciążeniowego DynoSW BOX -ECO (nr.kat. 60299) w celu rozbudowy do wersji obciążeniowej.

Podstawowe parametry hamowni

Sposób pomiaru

Inercyjny

Masa

660 kg

Wymiar rolki

Ø 380x400 mm

Masa rolki

380 kg

Moc Maksymalna

250kW (340 KM)

Prędkość maksymalna

400 km/h

Dokładność pomiaru

poniżej 1%

Czas pomiaru

10-15 s

Wymiary hamowni (dł. x szer. x wys.)

2200 x 955 x 404 mm
+najazd 2000 mm

Klasa wyważenia rolki

G 2.5 

Korekty mocy zgodne z normą

SAE J1349

Kolor podstawowy

RAL 5005

I

Opis techniczny i przeznaczenie

Hamownia DynoSW BIKE-01 przeznaczona jest do kontroli i sprawdzania mocy motocykli w celach diagnostycznych. Szczególnie praktyczna jest w przypadku weryfikacji modyfikacji tuningowych silników. Krótki czas pomiaru gwarantuje nie przeciążanie silnika, pomiar jest prosty,a obsługa hamowni łatwa. Sonda szerokopasmowa AFR pozwala na pomiar składu mieszanki w czasie rzeczywistym co jest dodatkowo przedstawione na wykresie. Czujnik obrotów pozwala na precyzyjny pomiar momentu obrotowego oraz mocy dla motocykli nie wyposażonych fabrycznie w obrotomierz.

Dokładne wykresy pozwalają na odczytanie:

· momentu obrotowego silnika,

· mocy silnika,

· mocy na kołach,

· składu mieszanki.

W skład hamowni BIKE -01 wchodzi:

  • obudowana rama z najazdem, rolką pomiarową i mocowaniem motocykla,
  • komputer- sterownik pomiarowy z oprogramowaniem,
  • klawiatura przenośna,
  • przewody zasilające,

· szerokopasmowa sonda AFR,

  • czujnik obrotów.

 

Opcje dodatkowe:

  • wentylator chłodzący,
  • monitor lub telewizor,
  • moduł obciążeniowy BOX -ECO - rozbudowa do wersji obciążeniowej.

Opis elementów podstawowych hamowni:

  • Rama hamowni malowana proszkowo w standardzie kolor niebieski RAL 5005 lub czerwony RAL 3020. Górna płaszczyzna pokryta ryflowaną blachą aluminiową o grubości 2 mm. W ramie zamontowana jest stalowa ocynkowana rolka pomiarowa wykonana z pełnego materiału. Rolka jest precyzyjnie wyważona, z powierzchnią zwiększającą przyczepność koła w postaci głębokiego moletu.
  • Najazd stalowy ocynkowany z powłoką przeciwpoślizgową o długości 2 m.
  • Mocowanie przedniego koła z regulacją odległości od rolki (w zależności od rozstawu kół motocykla). Przybliżony zakres regulacji: 1150-1750 mm (zależy od odległości między kołami oraz wielkości kół motocykla). Rozstaw od osi tylnego koła do zderzaka przedniego koła wynosi 2024 mm.
  • Pasy mocujące - 5 szt, stabilizujące motocykl na stanowisku w czasie pomiaru.
  • Sterowanie z wbudowanym układem pomiarowym i oprogramowaniem (zabudowany w ramie głównej). Wejścia do podłączenia znajdują się na pulpicie
  • w ramie.
  • Sonda szerokopasmowa AFR.
  • Czujnik obrotów silnika dla motocykli niewyposażonych w obrotomierz.

Parametry sterownika hamowni

  • Komputer bazowy 4-rdzeniowy Cortex A72 1,5GHz, 4GB RAM LPDDR4;
  • Pamięć danych 32GB 100MB/s
  • Mikrokontroler 32-bitowy RISC 64 MHz

Dane ogólne

· Gwarancja: 24 miesiące od daty zakupu

· Serwis na terenie Polski: czas reakcji 7 dni

Układy Wejścia / Wyjścia:

·         Wi-Fi IEEE 802.11b/g/n/ac (2,4/5 GHz)

·     Bluetooth 5.0 (niska energia (BLE))

·     Gigabit Ethernet

·     2 porty USB 2.0

·     2 porty USB 3.0

·     2 x micro HDMI

·     Mini jack audio

·     Czujnik warunków otoczenia (temperatura, ciśnienie, wilgotność)

·     CAN-BUS 2.0B

·     Wyjścia zasilania dla czujników 12V, 5V o łącznej mocy 10W

·     Wyjście analogowe 0-10V

·     2 wyjścia PWM low side 3A 40V

·     Dodatkowe wyjście low side 3A 40V

·     Wyjście przekaźnikowe dwuzaciskowe 250V 16A

·     Wejście prędkości rolki czujnika Halla do 10 Mhz

·     Wejście prędkości obrotowej silnika dla czujników Halla, VR, indukcyjnych lub      pojemnościowych cęgowych do 15kHz

·     2 wejścia analogowe czujnika tensometrycznego 0-5V (dla   wzmocnionego  sygnału)

·     Wejście analogowe ogólnego przeznaczenia 0-5V

·     4 wejścia termopary z możliwością wejścia analogowego

·     2 fizyczne wejścia przełącznika      

 

Koszt transportu ustalany indywidualnie!

Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: DynoSW Hamownia motocyklowa inercyjna BIKE-01
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.