ARP Szpilki do głowicy Ford Escort 1.6L
ARP Na zamówienie
ARP Szpilki do głowicy Ford Escort 1.6L
Nie bez powodu niemal każdy czołowy profesjonalny konstruktor silników polega na szpilkach głowicy ARP Pro Series w swoich w pełni wyczynowych jednostkach. Jak stwierdzono, nie ma dziś na rynku lepszego zestawu szpilek. ARP stosuje wysokogatunkowy stop 8740, oceniany znacznie wyżej niż jakość lotnicza, już na wstępie.
Każda szpilka jest ustawiana pionowo w specjalnych stojakach i precyzyjnie poddawana obróbce cieplnej do 200 000 psi, co zapewnia pełną penetrację cieplną. Efekt znacząco przewyższa produkty gorszej jakości od innych producentów, którzy wrzucają elementy do kosza i liczą na szczęście. Po obróbce cieplnej każda szpilka jest szlifowana bezkłowo, aby była możliwie jak najbardziej koncentryczna.
Proces ten obejmuje około dziesięciu bardzo lekkich przejść, co daje wyjątkowo prosty element. Warto zauważyć, że szpilki niższej jakości w ogóle nie są szlifowane bezkłowo. Gwint jest walcowany w prętach (najczęściej przed obróbką cieplną, gdy materiał jest łatwiejszy w obróbce).
Dzięki tak rygorystycznym tolerancjom wykonania szpilek ARP uszczelki i głowice cylindrów dosłownie wsuwają się na miejsce i są idealnie ustawione — czego nie doświadczysz w przypadku szpilek głowicy gorszej jakości.
Więcej informacji
| Producent | ARP |
|---|---|
| Marka | Ford |



