ARP Szpilki do głowicy Ford Pinto 2.3L
ARP
Na zamówienie
ARP Szpilki do głowicy Ford Pinto 2.3L
Nie bez powodu niemal każdy czołowy profesjonalny konstruktor silników polega na ARP Pro Series head studs w swoich w pełni wyczynowych jednostkach. Jak już wspomniano, obecnie nie ma na rynku lepszego zestawu szpilek. ARP wykorzystuje najwyższej klasy stop 8740, którego parametry znacznie przewyższają jakość lotniczą.
Każda szpilka jest ustawiana pionowo w specjalnych stojakach i precyzyjnie poddawana obróbce cieplnej do 200 000 psi. Ten proces zapewnia pełną penetrację cieplną. Wyniki są zdecydowanie lepsze niż w przypadku tańszych szpilek innych producentów, którzy wrzucają elementy do kosza i liczą na szczęście. Po obróbce cieplnej każda szpilka jest szlifowana bezkłowo, aby uzyskać możliwie idealną współosiowość.
Proces obejmuje około dziesięciu bardzo drobnych przejść skrawania, co daje wyjątkowo prosty element. Warto zaznaczyć, że szpilki gorszej jakości nie są w ogóle szlifowane bezkłowo. Gwinty są walcowane jeszcze na prętach (zwykle przed obróbką cieplną, gdy materiał łatwiej poddaje się obróbce).
Dzięki tak rygorystycznym tolerancjom produkcyjnym ARP uszczelki i głowice cylindrów dosłownie wsuwają się na miejsce i ustawiają się idealnie, czego nie można oczekiwać po szpilkach głowicy gorszej jakości.
Więcej informacji
| Producent |
ARP
|
|---|---|
| Marka | Ford |