Kute tłoki silnika ZRP Peugeot 207RC / Mini R56 1.6L Turbo EP6 / BMW 77.00mm 10.5:1

Producent ZRPZRP
SKU ZRP-42501-770
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 4 878,78 zł

  Na zamówienie

 

Kute tłoki silnika ZRP Peugeot 207RC / Mini R56 1.6L Turbo EP6 / BMW 77.00mm 10.5:1

Tłoki Mini Cooper EP6 są przeznaczone do umiarkowanego i wysokiego tuningu, głównie dla aut drogowych lub klubowych aut wyścigowych, których właściciele chcą zmodernizować silnik z myślą o dużym przebiegu i/lub użytkowaniu na ulicy. Zaprojektowane przez inżynierów ZRP i wyprodukowane w Niemczech z 4032 (T6), czyli stopu o wysokiej zawartości krzemu i niskiej rozszerzalności. Pozwala to konstruktorowi silnika zastosować mniejszy luz tłok–cylinder, co zapewnia lepsze uszczelnienie. Minimalizuje to stukanie na zimnym rozruchu, typowe dla silników z kutymi tłokami, zapewniając cichą pracę i niskie zużycie oleju. Zastosowaliśmy okrągły kształt spódnicy z dolnym pasem wzmacniającym oraz powiększone i pogłębione kieszenie zaworowe, które umożliwiają stosowanie wałków rozrządu o dużym wzniosie. Tłoki mają przesunięte sworznie dla cichszej pracy, a sworznie wykonane są ze stopu 9310. Inne cechy obejmują rowki przeciwdetonacyjne chroniące pierwszy pierścień, rowek akumulacyjny ciśnienia gazów dla lepszego uszczelnienia pierścieni i redukcji drgań. W zestawie znajduje się pakiet pierścieni japońskiej, wysokiej jakości 1.00mm x 1.20mm x 2.80mm.

*Uwaga: Ten zestaw tłoków jest odpowiedni do 1.6L Mini Cooper R56, Citroën DS3 i Peugeot 207 RC.

Funkcje i projekt produktu

  • Rowki przeciwdetonacyjne dla długiej żywotności i wysokiej wydajności
  • Rowek akumulacyjny ciśnienia gazów w drugim piętrze pierścienia dla dłuższej żywotności
  • Poziome szczeliny w gnieździe sworznia umożliwiające dopływ oleju między sworzeń a gniazdo sworznia
  • Precyzyjnie obrobione na CNC rowki pierścieni
  • Stop 4032-T6 o wysokiej zawartości krzemu i niskiej rozszerzalności
  • Honowane gniazda sworzni
  • 3D denko tłoka dostosowane do wymagań komory spalania
  • Okrągła spódnica z dolnym pasem wzmacniającym do zastosowań High HP/Boost
  • Kieszenie zaworowe zaprojektowane pod zawory oversize i wałki rozrządu o dużym wzniosie
  • Tłoki zaprojektowane tak, aby zoptymalizować squish dla dłuższej żywotności silnika i większego potencjału mocy

Opcjonalne powłoki dostępne na życzenie

  • Powłoka bariera termiczna “Blast Off Bronze”
  • Powłoka Moly na spódnicy i pod denkiem “Stealth Black”

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka BMW, Mini Cooper, Peugeot
Rozmiar tłoka 77.00mm
Silnik 1.6
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute tłoki silnika ZRP Peugeot 207RC / Mini R56 1.6L Turbo EP6 / BMW 77.00mm 10.5:1
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.