Kute korbowody ZRP Volkswagen / Audi 2.0L TSI EA888 2011-up R-VW-008-IR
Na zamówienie
Kute korbowody ZRP Volkswagen / Audi 2.0L TSI EA888 2011-up R-VW-008-IR
Korbowody serii I-Beam "Heavy Duty" do Audi / VW 2.0L TFSI EA888 Gen.2 (z łańcuchem rozrządu) przeznaczone są do zastosowań ekstremalnych w przypadku silników o dużej mocy lub wysokim doładowaniu. Dodatkowe nawiercenie w celu poprawy smarowania końcówki sworznia. Korbowody są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i zostały zaprojektowane z myślą o wysokiej wydajności i ekstremalnej trwałości. Tuleje wykonane są z materiału AMPCO 18, zapewniającego doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie materiału oraz posiadają promieniowy rowek pełniący funkcję zbiornika oleju. Tuleje są śrutowane w celu zmniejszenia naprężeń materiału i poddawane wielostopniowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje w procesie produkcji zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów na film olejowy.
Każdy korbowód zawiera śruby ARP 2000 o wytrzymałości 220 000 psi, opcjonalnie ARP L19 o wytrzymałości 260,00 psi, a cały zestaw jest dostarczany ze smarem ARP i pełną instrukcją montażu.
Cechy techniczne korbowodów ZRP:
-Dwuetapowy proces kucia zapewniający dużą wytrzymałość
-Śrutowanie dla lepszej trwałości zmęczeniowej
-Kontrola Magnaflux gwarantuje, że struktura kutego materiału spełnia najwyższe standardy jakości
-Wieloetapowa obróbka cieplna zapewniająca maksymalną wytrzymałość, stabilność wymiarową i trwałość zmęczeniową.
-Obróbka CNC zapewniająca doskonałe tolerancje, z dokładnością do 0,0002"
-Tolerancja między osiami otworów wynosi poniżej 001"
-Analiza elementów skończonych (FEA) Komputerowo generowana analiza naprężeń korbowodów
-Optymalne wyważenie dla zestawów do ± 1 grama
Więcej informacji
Producent | ZRP |
---|---|
Marka | Audi, Seat, Skoda, Volkswagen |
Silnik | 2.0 |