Kute korbowody ZRP 2.9L Porsche Panamera 971 EA839 Twin-Turbo I-Beam R-POR-001-I
Na zamówienie
Kute korbowody ZRP 2.9L Porsche Panamera 971 EA839 Twin-Turbo I-Beam R-POR-001-I
Kute korbowody I-Beam do silników Porsche 2.9L Twin-Turbo V6 EA839 Panamera / Cayenne / Macan
Korbowody są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i zostały zaprojektowane z myślą o wysokiej wydajności i ekstremalnej trwałości. Dodatkowe nawiercenie by poprawić smarowanie końcówki sworznia. Tuleje wykonane są z materiału AMPCO 18, zapewniającego doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie materiału oraz posiadają promieniowy rowek pełniący funkcję zbiornika oleju. Tuleje są śrutowane w celu zmniejszenia naprężeń materiału i poddawane wielostopniowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje w procesie produkcji zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów na film olejowy.
Każdy korbowód zawiera śruby ARP 2000 o wytrzymałości 220 000 psi, opcjonalnie ARP L19 o wytrzymałości 260,00 psi, a cały zestaw jest dostarczany ze smarem ARP i pełną instrukcją montażu.
Cechy techniczne korbowodów ZRP:
-Dwuetapowy proces kucia zapewniający dużą wytrzymałość
-Śrutowanie dla lepszej trwałości zmęczeniowej
-Kontrola Magnaflux gwarantuje, że struktura kutego materiału spełnia najwyższe standardy jakości
-Wieloetapowa obróbka cieplna zapewniająca maksymalną wytrzymałość, stabilność wymiarową i trwałość zmęczeniową.
-Obróbka CNC zapewniająca doskonałe tolerancje, z dokładnością do 0,0002"
-Tolerancja między osiami otworów wynosi poniżej 001"
-Analiza elementów skończonych (FEA) Komputerowo generowana analiza naprężeń korbowodów
-Optymalne wyważenie dla zestawów do ± 1 grama
Więcej informacji
Producent | ZRP |
---|---|
Marka | Porsche |