Kute korbowody ZRP Honda B18C R-HON-003I
ZRP W magazynie
Kute korbowody ZRP Honda B18C R-HON-003I
Korbowody I‑Beam do Honda B18C są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie. Zaprojektowano je z myślą o wysokich osiągach, wyjątkowej trwałości i zwiększonej sztywności. Tuleje z aluminium–krzem/ brązu mają promieniowe rowki pełniące funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulowo śrutowane w celu usunięcia naprężeń materiałowych oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Wysokie tolerancje w procesie produkcji zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów olejowych. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapki 3/8 ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi, opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Podtoczenie czapki z kołnierzem (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) dla redukcji masy
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowe śrutowanie dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Tuleja z aluminium–krzem/ brązu z promieniowym rowkiem
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego podparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i żywotności zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla doskonałych tolerancji, precyzja do 0.0002"
- Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji do .001"
- Analiza metodą elementów skończonych (FEA) komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie w kompletach dopasowanych wagowo do ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Honda |
| Silnik | B Seria |



