CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Golf MK6 (Typ 1K) RHD 2008-2013
CANchecked W magazynie
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Golf MK6 (Typ 1K) RHD 2008-2013
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 do Volkswagen Golf MK6 (Typ 1K) RHD 2008–2013
Pojazdowy, dedykowany CANchecked Display MFD28 Gen2 do Volkswagen Golf MK6 (Typ 1K, 2008–2013, wersja RHD – kierownica po prawej stronie) stanowi idealnie zintegrowane rozwiązanie montowane w miejscu fabrycznego nawiewu. Wyświetlacz zapewnia stały dostęp do najważniejszych parametrów pracy pojazdu oraz gwarantuje funkcje klasy premium bez konieczności modyfikacji deski rozdzielczej.
Urządzenie zostało zaprojektowane w sposób umożliwiający samodzielny montaż – dzięki ilustrowanej instrukcji instalacji nie jest wymagana wizyta w warsztacie.
Najważniejsze cechy
-
Perfekcyjna integracja: specjalnie zaprojektowana ramka umożliwia dalszy przepływ powietrza przez nawiew mimo zamontowanego wyświetlacza.
-
Can Bus: odczyt zaawansowanych danych pojazdu na poziomie fabrycznych narzędzi diagnostycznych.
-
Wskazanie biegu: odczyt bezpośredni z CAN lub wyliczany z prędkości i obrotów silnika.
-
Ekran dotykowy: łatwe przełączanie stron za pomocą intuicyjnych gestów.
-
Personalizacja: możliwość tworzenia własnych stron, dodawania grafik oraz animacji startowych.
-
Dodatkowe wejścia: obsługa do 4 wejść analogowych oraz bezpośredniego podłączenia czujnika etanolu.
-
Can Switching: wykorzystywanie wyświetlacza jako panelu sterującego wysyłającego własne ramki CAN.
-
Konfigurowalne alarmy: ustawienia progów ostrzegawczych, np. dla temperatury spalin powyżej 900°C.
-
Rejestrowanie danych: zapis logów na karcie SD w celu późniejszej analizy.
-
Performance Meter: pomiar przyspieszeń 0–100, 100–200 oraz 0–200 km/h bez dodatkowego osprzętu.
-
DTC*: odczyt i kasowanie błędów ECU, skrzyni biegów, ABS oraz układu napędu.
-
Automatyczne ściemnianie*: automatyczne dostosowanie jasności wyświetlacza do podświetlenia kokpitu.
Różne widoki
-
fabrycznie przygotowane strony startowe,
-
możliwość stworzenia do 10 własnych kompozycji,
-
20 typów widgetów (m.in. wskazania czujników, wskaźniki analogowe, wykresy, okrągłe i liniowe wskaźniki),
-
swobodne skalowanie i rozmieszczanie widgetów metodą „przeciągnij i upuść”,
-
pełna regulacja kolorów,
-
do 64 widgetów na jednej stronie.
Display Setup Software – DSS
Z pomocą oprogramowania CANchecked DSS użytkownik może w pełni dostosować działanie wyświetlacza:
-
pobieranie i przegląd logów w log viewerze,
-
wbudowany CAN-Logger,
-
TRI Editor do konfiguracji czujników (CAN oraz wejścia analogowe),
-
ustawienia wartości min./max. dla alarmów oraz edycja nazw czujników.
Obsługiwane wartości
Klienci często pytają: „Jakie parametry mogę odczytać z ECU?”
Odpowiedź: wszystkie, które sterownik udostępnia.
Dla większości silników dane zostały zrewersowane, dzięki czemu wyświetlacz dostarcza bardzo szczegółowych informacji. Obsługiwane są odczyty z magistrali CAN (UDS, TP2, protokoły producentów).
Domyślnie urządzenie zawiera pliki TRI/TRX dopasowane do danego silnika. Przykłady obsługiwanych parametrów:
Temperatury:
-
spalin, płynu chłodzącego, oleju, dolotu, zewnętrzna, paliwa, DSG.
Ciśnienia:
-
doładowania, atmosferyczne, paliwa (pompa wstępna), ciśnienie na listwie (aktualne/docelowe).
Mieszanka / lambda:
-
wartość lambda, czas wtrysku, korekty krótkoterminowe i długoterminowe.
Inne:
-
obroty silnika, masa powietrza, prędkość, pozycja przepustnicy, kąt zapłonu, korekta zapłonu na cylinder, N75 %, napięcie terminala 30, moment obrotowy, bieg, dane dla silników diesla.
Brakujące wartości można dodać w późniejszym czasie.
Zawartość zestawu
-
MFD28 Gen2 – wyświetlacz danych zintegrowany z wkładką nawiewu dla wersji RHD,
-
dedykowana wiązka pojazdowa,
-
instrukcja szybkiego uruchomienia,
-
kabel USB,
-
karta SD (zainstalowana w urządzeniu),
-
adapter karty SD,
-
folia ochronna ekranu (redukująca odblaski).
Podłączenia i rozszerzenia
Obsługiwane są czujniki:
-
liniowe 0–5 V,
-
NTC.
Czujniki CANchecked są gotowe do użycia w plikach TRI/TRX:
-
AIN1: czujnik temperatury NTC01,
-
AIN2: przetwornik typu K TCC01 do czujnika temperatury spalin,
-
AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 bar FLP01,
-
AIN4: czujnik doładowania 0–5,5 bar BST10.
Można wykorzystać gotową wiązkę AIN.
Dodatkowo:
-
możliwość podłączenia shift-light z 8 diodami LED – kolory i progi konfigurowane w menu,
-
możliwość podłączenia czujnika etanolu z rezystorem pull-up 10 kΩ (5V–sygnał).
Funkcje zaawansowane
-
Math-Channels: tworzenie nowych wartości na podstawie danych z czujników,
-
User-Table: generowanie dodatkowych sygnałów na bazie map 2D/3D.
Akcesoria opcjonalne
-
CC24000 SLM08 – moduł shift-light,
-
CC22780 ANC04 – czterodrożna wiązka AIN,
-
CC22100 CBD08 – ośmiokanałowy hub CAN,
-
CC22902 NTC01 – czujnik temperatury 1/8" NPT,
-
CC22903 TCC01 – konwerter typu K 0–1250°C,
-
CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 bar (145 psi), M10×1,
-
CC22900 BST10 – czujnik ciśnienia względnego 6,5 bar (95 psi).
* funkcje mogą nie być obsługiwane przez wszystkie protokoły.
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Volkswagen |



