CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Golf MK3 (Typ 1H) LHD 1991-1998

Producent CANcheckedCANchecked
SKU CC32040
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 2 249,99 zł

  W magazynie

 

CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Golf MK3 (Typ 1H) LHD 1991-1998

CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 do Volkswagen Golf MK3 (Typ 1H) LHD 1991–1998

Dedykowany CANchecked Display MFD28 Gen2 do Volkswagen Golf MK3 (Typ 1H, 1991–1998, wersja LHD – kierownica po lewej stronie) zastępuje fabryczny nawiew inteligentnym wyświetlaczem, który idealnie wpasowuje się w deskę rozdzielczą. Umożliwia stały podgląd kluczowych parametrów pracy silnika i pojazdu, bez konieczności głębokiej ingerencji w wnętrze auta.
Konstrukcja urządzenia oraz dołączona ilustrowana instrukcja sprawiają, że montaż można wykonać samodzielnie – bez wizyty w warsztacie.

Najważniejsze cechy

  • Perfekcyjna integracja: dedykowana ramka dopasowana do Golf MK3 zapewnia zachowanie przepływu powietrza wokół wyświetlacza.

  • Can Bus: możliwość odczytu zaawansowanych danych pojazdu na poziomie fabrycznych testerów diagnostycznych.

  • Wskazanie biegu: pobierane bezpośrednio z magistrali CAN lub obliczane z prędkości i obrotów silnika.

  • Ekran dotykowy: zmiana stron i widoków za pomocą intuicyjnych gestów.

  • Personalizacja: tworzenie własnych stron, dodawanie grafik oraz animacji startowych.

  • Dodatkowe wejścia: do 4 wejść analogowych oraz możliwość bezpośredniego podłączenia czujnika etanolu.

  • Can Switching: użycie wyświetlacza jako panelu sterującego wysyłającego własne ramki CAN do magistrali.

  • Konfigurowalne alarmy: proste definiowanie progów ostrzegawczych, np. komunikat przy temperaturze spalin powyżej 900°C.

  • Rejestrowanie danych: logowanie parametrów na wewnętrznej karcie SD do późniejszej analizy.

  • Performance Meter: pomiar przyspieszeń 0–100, 100–200 oraz 0–200 km/h bez dodatkowego sprzętu.

  • DTC*: odczyt i kasowanie błędów sterownika silnika, skrzyni biegów, ABS oraz napędu na cztery koła.

  • Automatyczne ściemnianie*: automatyczna zmiana jasności wyświetlacza zgodnie z podświetleniem zestawu wskaźników.

Różne widoki

  • wgrane fabrycznie przykładowe strony,

  • możliwość utworzenia do 10 własnych stron,

  • 20 typów widgetów (m.in. wartość czujnika, wskaźnik analogowy, wykres YT, pasek prędkości, wskaźnik okrągły, pionowy/poziomy bargraf),

  • swobodne skalowanie i rozmieszczanie widgetów metodą „przeciągnij i upuść”,

  • pełna regulacja kolorów,

  • do 64 widgetów na jednej stronie.

Display Setup Software – DSS

Oprogramowanie CANchecked DSS pozwala na pełną konfigurację wyświetlacza:

  • pobieranie i przegląd logów przez wbudowany log viewer,

  • zintegrowany CAN-Logger do rejestrowania ramek,

  • TRI Editor jako serce systemu konfiguracji czujników (CAN oraz analogowych),

  • przypisywanie wartości min./max. dla alarmów, zmiana nazw czujników.

Obsługiwane wartości

Częste pytanie klientów: „Jakie wartości mogę odczytać z ECU?”
Odpowiedź: wszystkie, które sterownik udostępnia.

Dane dla większości silników zostały zrewersowane, dzięki czemu możliwy jest dostęp do bardzo szczegółowych parametrów. Wyświetlacz obsługuje odczyt danych po CAN (UDS, TP2, protokoły producentów).
Domyślnie urządzenie dostarczane jest z predefiniowanymi plikami TRI/TRX, w których zdefiniowane są odczytywane czujniki (różne w zależności od silnika). Przykład:

Temperatury:

  • temperatura spalin, płynu chłodzącego, oleju, powietrza dolotowego, temperatura zewnętrzna, temperatura paliwa, temperatura DSG.

Ciśnienia:

  • ciśnienie doładowania, ciśnienie atmosferyczne, ciśnienie paliwa z pompy wstępnej, ciśnienie na listwie (aktualne/docelowe).

Lambda / mieszanka:

  • wartość lambda, czas wtrysku, krótkoterminowa i długoterminowa korekta.

Inne:

  • obroty silnika, masa powietrza, prędkość pojazdu, kąt otwarcia przepustnicy, całkowity kąt wyprzedzenia zapłonu, korekta zapłonu na cylinder, wysterowanie N75 w %, napięcie na zacisku 30, moment obrotowy, aktualny bieg, parametry specyficzne dla silników wysokoprężnych.

Brakujące wartości mogą zostać dodane później.

Zawartość zestawu

W skład zestawu wchodzi:

  • MFD28 Gen2 – wyświetlacz danych zintegrowany z wkładką nawiewu dla pojazdów LHD,

  • złącze A (8-pin Molex),

  • złącze B (10-pin Molex),

  • różnokolorowe, wstępnie zarobione przewody przyłączeniowe (ok. 20 cm; zasilanie, CAN, wejścia analogowe, 5V, masa czujników),

  • piny do samodzielnego zaciskania,

  • dwa rezystory 1 kΩ (pull-up do podłączenia zewnętrznych czujników NTC),

  • instrukcja szybkiego uruchomienia (Quickstart Guide),

  • przewód USB,

  • karta SD (wstępnie zainstalowana w wyświetlaczu),

  • adapter karty SD,

  • folia ochronna na ekran (redukcja odblasków).

Podłączenia i rozszerzenia

Do czterech wejść analogowych można podłączyć różne typy czujników – obsługiwane są:

  • czujniki liniowe 0–5 V,

  • czujniki NTC.

Fabryczne czujniki CANchecked są zapisane w plikach TRI/TRX i wymagają jedynie podłączenia:

  • AIN1: czujnik temperatury NTC01,

  • AIN2: przetwornik typu K TCC01 do czujnika temperatury spalin,

  • AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 bar FLP01,

  • AIN4: czujnik ciśnienia doładowania 0–5,5 bar absolute BST10.

Do podłączenia można wykorzystać gotową wiązkę AIN.

Dodatkowo:

  • możliwość podłączenia zewnętrznego shift-light z ośmioma diodami LED (różne kolory i progi konfigurowane z poziomu wyświetlacza),

  • możliwość bezpośredniego podłączenia czujnika etanolu – wymagany rezystor pull-up 10 kΩ między 5V a sygnałem; zawartość etanolu oraz temperatura mogą być wyświetlane i logowane.

Funkcje zaawansowane

  • Math-Channels: obliczanie nowych wartości na podstawie kombinacji danych z różnych czujników,

  • User-Table: tworzenie dodatkowych „wirtualnych” czujników w oparciu o mapy 2D lub 3D.

Akcesoria opcjonalne

  • CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł sygnalizacji shift-light,

  • CC22780 ANC04 – czterodrożna wiązka AIN,

  • CC22100 CBD08 – ośmiokanałowy rozdzielacz magistrali CAN,

  • CC22902 NTC01 – czujnik temperatury cieczy 1/8" NPT,

  • CC22903 TCC01 – przetwornik typu K 0–1250°C,

  • CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 bar (145 psi), M10×1,

  • CC22900 BST10 – czujnik ciśnienia względnego 6,5 bar (95 psi).

* funkcje mogą nie być dostępne dla wszystkich protokołów.

Więcej informacji

Producent CANcheckedCANchecked
Marka Volkswagen
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Golf MK3 (Typ 1H) LHD 1991-1998
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.