CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Bora 1J2 98-05 Golf MK4 R32 02-05
CANchecked W magazynie
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 VW Bora 1J2 98-05 Golf MK4 R32 02-05
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 do VW Bora 1J2 98–05 / Golf MK4 R32 02–05
Pojazdowy, dedykowany CANchecked MFD28 Gen2 do VW Bora 1J2 (1998–2005) oraz VW Golf MK4 R32 (2002–2005) to wyświetlacz idealnie zintegrowany z wnętrzem auta. Zastępuje seryjny nawiew, zmieniając go w inteligentny ekran z pełnym podglądem danych pracy silnika i pojazdu.
Konstrukcja wyświetlacza oraz szczegółowa, ilustrowana instrukcja pozwalają na samodzielny montaż – bez konieczności korzystania z warsztatu.
Najważniejsze cechy
-
Perfekcyjna integracja: dedykowana ramka zapewnia zachowany przepływ powietrza wokół wyświetlacza.
-
Can Bus: odczyt zaawansowanych danych pojazdu na poziomie fabrycznych testerów diagnostycznych.
-
Wskazanie biegu: bezpośrednio z magistrali CAN lub na podstawie prędkości i obrotów silnika.
-
Ekran dotykowy: zmiana ekranów i stron za pomocą intuicyjnych gestów.
-
Personalizacja: tworzenie własnych stron, dodawanie grafik oraz animacji.
-
Dodatkowe wejścia: do 4 wejść analogowych oraz możliwość bezpośredniego podłączenia czujnika etanolu.
-
Can Switching: wykorzystanie wyświetlacza jako klawiatury wysyłającej własne komunikaty CAN.
-
Konfigurowalne alarmy: łatwe ustawianie progów ostrzegawczych, np. ostrzeżenie przy temperaturze spalin powyżej 900°C.
-
Rejestrowanie danych: logowanie i zapis parametrów na wewnętrznej karcie SD w celu późniejszej analizy.
-
Performance Meter: pomiar czasów 0–100, 100–200 oraz 0–200 km/h bez dodatkowego sprzętu.
-
DTC*: odczyt i kasowanie błędów sterownika silnika, skrzyni biegów, ABS oraz napędu na cztery koła.
-
Automatyczne ściemnianie*: automatyczne dopasowanie jasności wyświetlacza do podświetlenia zestawu wskaźników.
Różne widoki
-
wgrane fabryczne przykładowe strony,
-
możliwość tworzenia do 10 własnych stron,
-
20 typów widgetów (m.in. wartości czujników, wskaźnik analogowy, wykres, pasek prędkości, okrągły wskaźnik, pionowy/poziomy bargraf),
-
skalowanie i dowolne rozmieszczanie widgetów metodą „przeciągnij i upuść”,
-
pełna regulacja kolorów elementów,
-
do 64 widgetów na jedną stronę.
Oprogramowanie Display Setup Software – DSS
Z pomocą CANchecked DSS możesz w pełni dopasować działanie wyświetlacza do swojego auta:
-
pobieranie i podgląd logów dzięki wbudowanemu log viewerowi,
-
zintegrowany logger CAN do rejestrowania ramek,
-
wbudowany edytor TRI do konfiguracji czujników (CAN i analogowych),
-
ustawianie wartości minimalnych i maksymalnych dla alarmów, zmiana nazw czujników.
Obsługiwane wartości
Częste pytanie klientów: „Jakie wartości mogę odczytać ze sterownika silnika?”
Odpowiedź: wszystkie, które ECU udostępnia.
Dla większości silników dane zostały odtworzone (reverse engineering), dzięki czemu możliwy jest odczyt głębokich parametrów. Wyświetlacz obsługuje zapytania po CAN (UDS, TP2, protokoły producentów).
Domyślnie urządzenie dostarczane jest z wgranymi plikami TRI/TRX, w których zdefiniowane są czujniki odczytywane dla danego silnika (różnią się one w zależności od jednostki). Przykładowo:
Temperatury:
-
temperatura spalin, płynu chłodzącego, oleju, powietrza dolotowego, temperatura zewnętrzna, temperatura paliwa, temperatura DSG.
Ciśnienia:
-
ciśnienie doładowania, ciśnienie atmosferyczne, ciśnienie paliwa z pompy wstępnej, ciśnienie na listwie (wartość aktualna/docelowa).
Lambda / mieszanka:
-
wartość lambda, czas wtrysku, krótkoterminowa korekta, długoterminowa korekta.
Inne:
-
obroty silnika, masa powietrza, prędkość pojazdu, kąt otwarcia przepustnicy, całkowity kąt wyprzedzenia zapłonu, korekta zapłonu na cylinder, wysterowanie N75 w %, napięcie na zacisku 30, moment obrotowy, aktualny bieg, wartości dedykowane dla silników wysokoprężnych.
Brakujące wartości można dodać później.
Zawartość zestawu
W każdym zestawie znajdują się:
-
MFD28 Gen2 – wyświetlacz danych zintegrowany z wkładką nawiewu dla pojazdów LHD,
-
złącze A (8-pin Molex),
-
złącze B (10-pin Molex),
-
różnokolorowe, wstępnie przygotowane przewody przyłączeniowe (długość ok. 20 cm, zastosowanie: zasilanie, magistrala CAN, wejścia analogowe, 5V, masa czujników),
-
piny do samodzielnego zaciskania,
-
dwa rezystory 1 kΩ (jako pull-up do podłączenia zewnętrznych czujników NTC),
-
instrukcja szybkiego uruchomienia (Quickstart Guide),
-
przewód USB,
-
karta SD (wstępnie zainstalowana w urządzeniu),
-
adapter karty SD,
-
folia ochronna na wyświetlacz (redukcja odblasków).
Podłączenia i rozszerzenia
Do czterech wejść analogowych możesz podłączyć dowolne czujniki – obsługiwane są:
-
czujniki liniowe 0–5 V,
-
czujniki NTC.
Czujniki CANchecked są domyślnie zapisane w plikach TRI/TRX – wystarczy je podłączyć:
-
AIN1: czujnik temperatury NTC01,
-
AIN2: przetwornik typu K do czujnika temperatury spalin TCC01,
-
AIN3: czujnik ciśnienia 0–10 bar FLP01,
-
AIN4: czujnik ciśnienia doładowania 0–5,5 bar absolute BST10.
Do podłączenia możesz wykorzystać gotową wiązkę AIN.
Dodatkowo:
-
możliwość podłączenia zewnętrznego shift-light z ośmioma diodami LED (różne kolory, progi i barwy konfigurowane z poziomu wyświetlacza),
-
możliwość bezpośredniego podłączenia czujnika etanolu – wymagany rezystor pull-up 10 kΩ pomiędzy 5V a sygnałem; zawartość etanolu i temperaturę można następnie obserwować i logować na wyświetlaczu.
Funkcje zaawansowane
-
Math-Channels: obliczanie zależności pomiędzy różnymi czujnikami,
-
User-Table: możliwość tworzenia dodatkowych wartości na podstawie map 2D lub 3D.
Akcesoria opcjonalne
-
CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł shift-light,
-
CC22780 ANC04 – czterokanałowa wiązka AIN,
-
CC22100 CBD08 – ośmiodrożny hub magistrali CAN,
-
CC22902 NTC01 – czujnik temperatury cieczy 1/8" NPT,
-
CC22903 TCC01 – konwerter typu K 0–1250°C,
-
CC22901 FLP01 – czujnik ciśnienia 0–10 bar (145 psi), gwint M10×1,
-
CC22900 BST10 – czujnik ciśnienia względnego 6,5 bar (95 psi).
* funkcje niedostępne w każdym protokole.
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Volkswagen |



