Catch Can Kit Crankcase LH for Mitsubishi EVO 8-9 Fluid Lock Radium Engineering

SKU USA-RAD-20-0117-FL
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 1 048,99 zł

  Na zamówienie

 

Catch Can Kit Crankcase LH for Mitsubishi EVO 8-9 Fluid Lock Radium Engineering

PRZEGLĄD

Separator olejowy (oil catch can) jest niezbędny w samochodzie o wysokich osiągach, aby chronić silnik przed zwiększonym poziomem przedmuchów ze skrzyni korbowej kumulujących się podczas agresywnej jazdy. Nadmiar powietrza nasyconego olejem, zawracany do układu dolotowego, może prowadzić do spadku osiągów. Separatory Radium Engineering mają duże porty 10AN ORB, port spustowy 4AN ORB, dwustopniowe przegrody separujące olej oraz bagnet z uszczelką O-ring.

Radium Engineering oferuje kilka całkowicie niezależnych zestawów separatorów oleju do Evo 8–9, sprzedawanych osobno lub łącznie (wybór w menu powyżej). Wszystkie zestawy współpracują z fabrycznym rozpórką kielichów. Pierwszy typ NIE odpowietrza do atmosfery (VTA), dzięki czemu spełnia wymogi emisji i jest dopuszczony do użytku torowego. Układy zamknięte kierują czyste, przefiltrowane powietrze z powrotem do silnika, gdzie zostaje spalone, a także sprzyjają wytworzeniu ujemnego ciśnienia w skrzyni korbowej, co poprawia osiągi. Dodatkowo, układy zamknięte zapobiegają przedostawaniu się oparów oleju do kabiny. Zestaw Crankcase VTA nie zawraca gazów ze skrzyni korbowej do silnika i jest przeznaczony do pojazdów wyścigowych z dużą ilością przedmuchów.

20-0117-FL CCV Catch Can Kit

KOMPATYBILNOŚĆ
Mitsubishi Evolution VIII
Mitsubishi Evolution IX

Ten zestaw montuje się przy prawym kielichu kolumny i włącza w linię między zaworem PCV a kolektorem dolotowym. Zestaw zachowuje fabryczne działanie zamkniętego układu z zaworem PCV, jednocześnie powstrzymując olej i inne zanieczyszczenia przed przedostawaniem się do kolektora dolotowego. Uwaga: ponieważ separatory Radium są szczelne ciśnieniowo, są bezpieczne do zastosowań doładowanych, więc podłączenie do kolektora dolotowego jest dozwolone bez zaworu zwrotnego.

Co zawiera zestaw 20-0117-FL CCV Catch Can Kit:
- Frezowany separator oleju z wbudowanym kondensatorem i bagnetem
- Anodowany, wycinany laserowo lewy uchwyt montażowy
- Anodowane aluminiowe końcówki przewodów i złączki
- Wystarczająca ilość czarnego przewodu PCV do zastosowań niestandardowych
- Elementy montażowe ze stali nierdzewnej

Instrukcja PDF

Więcej informacji

Producent Radium EngineeringRadium Engineering
Marka Mitsubishi
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Catch Can Kit Crankcase LH for Mitsubishi EVO 8-9 Fluid Lock Radium Engineering
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.