Catch Can Kit PCV for Mitsubishi EVO X Fluid Lock Radium Engineering
Radium Engineering Na zamówienie
Catch Can Kit PCV for Mitsubishi EVO X Fluid Lock Radium Engineering
KOMPATYBILNOŚĆ
2008–2016 MITSUBISHI EVOLUTION X
PRZEGLĄD
Oil catch can jest niezbędny w samochodach o wysokich osiągach, aby chronić silnik przed zwiększonymi ilościami przedmuchów ze skrzyni korbowej powstającymi podczas agresywnej jazdy. Nadmiar powietrza nasyconego olejem wracającego do układu dolotowego może obniżać osiągi. Produkty Radium Engineering mają duże porty 10AN ORB, port spustowy 4AN ORB, dwustopniowe przegrody separujące olej oraz bagnet z uszczelnieniem O-ring.
Radium Engineering oferuje kilka całkowicie niezależnych zestawów oil catch can dla EVO X, sprzedawanych osobno lub łącznie, zgodnie z wyborem w menu powyżej. Wszystkie wersje są typu VTE (vent to engine), dzięki czemu są zgodne z przepisami emisji i dopuszczone do użytku torowego. Układy zamknięte kierują czyste, przefiltrowane powietrze z powrotem do silnika, gdzie zostaje spalone, a także sprzyjają powstawaniu ujemnego ciśnienia w skrzyni korbowej, co poprawia osiągi. Dodatkowo systemy zamknięte zapobiegają przedostawaniu się oparów oleju do kabiny.
20-0105 PCV CATCH CAN KIT
Kompatybilny ze wszystkimi wersjami/rocznikami EVO X. Uwaga: w niektórych modelach europejskich zbiorniki spryskiwaczy reflektorów kolidują z PCV catch can. Zestaw PCV catch can montuje się bezpośrednio za prawym reflektorem i włącza szeregowo w przewód PCV. Gdy zawór PCV jest otwarty, niepożądane opary ze skrzyni korbowej, niespalone paliwo i osad olejowy są zasysane do kolektora dolotowego. Catch can działa jak filtr w linii, wychwytując i zatrzymując zanieczyszczenia, zanim trafią do kolektora. Uwaga: ponieważ catch can Radium są szczelne ciśnieniowo, świetnie sprawdzają się także w silnikach doładowanych, więc podłączenie do kolektora dolotowego jest dozwolone i wytrzyma dowolne ciśnienie doładowania, bez potrzeby stosowania zaworu zwrotnego.
Zestaw PCV jest układem zamkniętym, który wymaga sygnału podciśnienia z kolektora dolotowego do otwarcia zaworu PCV.
W zestawie
- Frezowany oil catch can ze zintegrowanym skraplaczem i bagnetem
- Wycinany laserowo, malowany proszkowo prawy wspornik montażowy
- Końcówki i złączki 6AN i 8AN z aluminium
- Wystarczająca ilość przewodu PCV 3/8" i 1/2" do zastosowań niestandardowych
- Elementy montażowe ze stali nierdzewnej
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Mitsubishi |



