Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 PCV LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Radium Engineering W magazynie
Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 PCV LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Separator oleju (oil catch can) jest niezbędny w samochodzie o podwyższonej wydajności, aby chronić silnik przed zwiększonym poziomem przedmuchów skrzyni korbowej gromadzonych podczas agresywnej jazdy. Nadmiar powietrza nasyconego olejem, krążącego z powrotem do układu dolotowego, może pogarszać osiągi. Separatory Radium Engineering mają duże porty 10AN ORB, port spustowy 4AN ORB, dwustopniowe przegrody separujące olej oraz bagnet z uszczelnieniem O-ring. Zobacz kartę More Details, aby uzyskać informacje o separatorach oleju Radium.
ZESTAWY SEPARATORÓW DO S2000
Radium Engineering oferuje dwa całkowicie niezależne zestawy separatorów oleju do S2000, sprzedawane osobno lub razem. Nie odpowietrzają do atmosfery (VTA), dzięki czemu są zgodne z przepisami emisyjnymi i dopuszczone do użytku na torze. Układy zamknięte kierują czyste, przefiltrowane powietrze z powrotem do silnika, gdzie zostaje spalone, a przy tym wspierają wytwarzanie ujemnego ciśnienia w skrzyni korbowej dla optymalnych osiągów. Dodatkowo układy zamknięte zapobiegają przedostawaniu się oparów oleju do kabiny. Jeśli kupujesz tylko jeden zestaw, zalecany jest 20-0093 po stronie PCV. Dla maksymalnej ochrony, zwłaszcza przy doładowaniu, zalecany jest podwójny zestaw 20-0096.
20-0093 PCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się w linii z zaworem 3/8" PCV (positive crankcase ventilation). Olej i szlam mogą przedostawać się do kolektora dolotowego tą linią podczas normalnej jazdy. Separator skutecznie ogranicza ilość zanieczyszczeń gromadzących się w kolektorze, które obniżają osiągi silnika. Uwaga: Ponieważ separatory Radium są szczelne ciśnieniowo, doskonale sprawdzają się także w aplikacjach doładowanych, więc podłączenie do kolektora dolotowego jest dopuszczalne.
PCV – zawartość zestawu
- Radium billet oil catch can z wbudowanym kondensatorem i bagnetem
- Anodowany, dedykowany do S2000 uchwyt montażowy Radium
- Anodowane aluminiowe końcówki przewodów 6AN
- Anodowane adaptery -6AN
- Stalowe elementy montażowe
- Oryginalne sprężynowe opaski zaciskowe
- Przewód gumowy 3/8" PCV
20-0092 CCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się w linii pomiędzy króćcem odpowietrzenia pokrywy zaworów 1/2" a przewodem dolotowym powietrza. Przy niskim obciążeniu panuje tam ciśnienie atmosferyczne, natomiast przy wysokim obciążeniu (WOT) w przewodzie występuje podciśnienie, które normalnie zasysałoby do dolotu niepożądane opary ze skrzyni korbowej, niespalone paliwo i szlam olejowy. Jeśli silnik jest turbodoładowany lub doładowany sprężarką, separator pomoże utrzymać olej z dala od przewodów doładowania. Zestaw jest kompatybilny ze wszystkimi rozpórkami kielichów.
Crankcase – zawartość zestawu
- Radium billet oil catch can z wbudowanym kondensatorem i bagnetem
- Wycinany laserowo, anodowany uchwyt dedykowany do S2000 od Radium
- Anodowane aluminiowe końcówki i adaptery -8AN
- Wystarczająca ilość przewodu gumowego 1/2" PCV do zastosowań niestandardowych
- Przewody podciśnienia i nagrzewnicy do zastąpienia fabrycznej metalowej wiązki rur
- Stalowe elementy montażowe
20-0096
Podwójny zestaw zawiera 20-0092 oraz 20-0093
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Honda |



