Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 Crankcase LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Radium Engineering W magazynie
Catch Can Kit for Honda S2000 00-05 Crankcase LH Driver Only Fluid Lock Radium Engineering
Separator oleju (oil catch can) jest niezbędny w samochodach o wysokich osiągach, aby chronić silnik przed zwiększonym poziomem przedmuchów z komory korbowej gromadzących się podczas agresywnej jazdy. Nadmiar powietrza nasyconego olejem, które wraca do układu dolotowego, może obniżać osiągi. Separatory Radium Engineering mają duże porty 10AN ORB, port spustowy 4AN ORB, dwustopniowe przegrody separujące olej oraz bagnet z uszczelnieniem O-ring. Zobacz zakładkę More Details, aby uzyskać informacje o Radium Oil Catch Cans.
S2000 CATCH CAN KITS
Radium Engineering oferuje dwa całkowicie niezależne zestawy separatorów oleju do S2000 sprzedawane osobno lub razem. Nie są to układy VTA (vent to atmosphere), dlatego spełniają wymagania emisji i przepisów torowych. Układy zamknięte kierują czyste, przefiltrowane powietrze z powrotem do silnika, aby zostało spalone i aby wytworzyć ujemne ciśnienie w skrzyni korbowej dla optymalnych osiągów. Ponadto układy zamknięte zapobiegają przedostawaniu się oparów oleju do kabiny. Jeśli kupujesz tylko jeden zestaw, zalecany jest zestaw po stronie PCV 20-0093. Dla maksymalnej ochrony, zwłaszcza przy doładowaniu, zalecany jest podwójny zestaw separatorów 20-0096.
20-0093 PCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się szeregowo z zaworem 3/8" PCV (positive crankcase ventilation). Podczas normalnej jazdy olej i nagar mogą przedostawać się tą linią do kolektora dolotowego. Separator skutecznie ogranicza ilość zanieczyszczeń gromadzących się w kolektorze i pogarszających osiągi silnika. Uwaga: ponieważ separatory Radium są szczelne ciśnieniowo, świetnie sprawdzają się także w układach doładowanych, więc podłączenie do kolektora dolotowego jest dopuszczalne.
Zawartość zestawu PCV
- Radium billet oil catch can z wbudowanym skraplaczem i bagnetem
- Anodowany, dedykowany do S2000 uchwyt montażowy Radium
- Anodowane aluminiowe końcówki przewodów 6AN
- Anodowane złączki -6AN
- Elementy montażowe ze stali nierdzewnej
- Oryginalne sprężynowe opaski zaciskowe OEM
- Przewód gumowy 3/8" PCV
20-0092 CCV Catch Can Kit (pokazany poniżej) montuje się szeregowo z króćcem odpowietrzenia pokrywy zaworów 1/2" oraz rurą dolotu powietrza. Przy niskim obciążeniu panuje tu ciśnienie atmosferyczne, natomiast przy dużym obciążeniu (WOT) w tym przewodzie pojawia się podciśnienie, które normalnie zasysałoby niepożądane opary z komory korbowej, niespalone paliwo i osady olejowe do rury dolotu za filtrem. Jeśli silnik jest turbodoładowany lub z kompresorem, separator pomoże utrzymać olej z dala od przewodów doładowania. Ten zestaw jest kompatybilny ze wszystkimi rozpórkami kielichów.
Zawartość zestawu Crankcase
- Radium billet oil catch can z wbudowanym skraplaczem i bagnetem
- Anodowany, wycinany laserowo, dedykowany do S2000 uchwyt montażowy Radium
- Anodowane aluminiowe końcówki przewodów i złączki -8AN
- Wystarczająca ilość przewodu gumowego 1/2" PCV do zastosowań custom
- Przewody podciśnienia i nagrzewnicy zamiast fabrycznej metalowej wiązki rur
- Elementy montażowe ze stali nierdzewnej
20-0096
Podwójny zestaw separatorów zawiera zarówno 20-0092, jak i 20-0093
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Honda |



