Wspornik pompy hamulcowej FRS / BRZ / GT86 / GR86 Zielony Radium Engineering
Radium Engineering W magazynie
Wspornik pompy hamulcowej FRS / BRZ / GT86 / GR86 Zielony Radium Engineering
KOMPATYBILNOŚĆ
2012–2021 Toyota GT86 (tylko LHD)
2022+ Toyota GR86 (tylko LHD)
2012+ Subaru BRZ (tylko LHD)
2012–2016 Scion FR-S (tylko LHD)
WPROWADZENIE
Wspornik głównego cylindra hamulcowego Radium Engineering montuje się na lewym kielichu amortyzatora i zapewnia niezbędne podparcie oraz natychmiastową reakcję przy mocnym hamowaniu. Korpus z frezowanego aluminium billet jest lekki, a jednocześnie bardzo sztywny. Starannie dobrana śruba regulacyjna z dużą aluminiową główką zapobiega uszkodzeniu obudowy głównego cylindra. Dołączona stalowa nierdzewna nakrętka kontrująca typu „easy-on” eliminuje ryzyko poluzowania ustawionego wstępnego naprężenia.
JAK TO DZIAŁA
Podczas wciskania pedału hamulca nie cała energia mechaniczna zamienia się w ciśnienie w przewodach hydraulicznych. Niestety część energii jest tracona na ugięcie cienkiej przegrody czołowej. Z użyciem wspornika głównego cylindra Radium Engineering ugięcie przegrody zostaje wyeliminowane, dzięki czemu całkowita siła z pedału hamulca jest wykorzystana do zatrzymania pojazdu. Skutkuje to twardszym wyczuciem pedału i bardziej responsywnym układem hamulcowym.
CECHY
- CNC frezowane z litego aluminium 6061
- Czernione anodowanie i grawer laserowy z logo Radium
- Aluminiowa śruba regulacji wstępnego docisku (nie uszkadza aluminiowego MC)
- Stalowa nierdzewna nakrętka kontrująca „easy-on”
- Stalowe nierdzewne śruby zamienne M6
MONTAŻ
Montaż z wykorzystaniem fabrycznych punktów mocowania zajmuje zaledwie kilka minut. Wspornik nie wymaga cięcia, wiercenia ani modyfikacji pojazdu. Kompatybilny ze wszystkimi wersjami z kierownicą po lewej stronie, a także z modelami z manualną i automatyczną skrzynią biegów.
Więcej informacji
| Producent | Radium Engineering |
|---|---|
| Marka | Scion, Subaru, Toyota |



