Turbosprężarka TS-1 Turbosmart TS-1-6466VR082E 6466 V-Band 0.82AR Zewnętrzny Wastegate Odwrócona rotacja
Na zamówienie
Turbosprężarka TS-1 Turbosmart TS-1-6466VR082E 6466 V-Band 0.82AR Zewnętrzny Wastegate Odwrócona rotacja
Mniejsza, lżejsza i szybsza - seria turbosprężarek Turbosmart TS-1 została opracowana w oparciu o nowoczesne materiały, konstrukcję i technikę produkcji, aby stworzyć gamę turbosprężarek, która spełnia wymagania zarówno sportów motorowych, jak i entuzjastów osiągów.
TS-1 to turbosprężarki chłodzone olejem, ich obudowa wykonana jest z odgazowanej ciśnieniowo stali nierdzewnej, która gwarantuję większą trwałość i jakość. Unikalna konstrukcja łożyskowania, jak i wałka powoduje, iż turbosprężarka zapewnia bardzo szybki czas reakcji oraz zapewnia przy tym maksymalną wydajność, której wcześniej nie byłeś w stanie doświadczyć.
Bardzo niska masa obrotowa unikalnego zespołu wirników, łożysk i wału jest dopasowana do agresywnej aerodynamiki sprężarki. Zapewnia to wysoki poziomu wydajności nawet przy niższych prędkościach obrotowych. Unikalne koło turbiny T14 Inconel zapewnia stabline utrzymanie doładowania przy dużych obciążeniach.
W serii turbosprężarek TS-1 najważniejszym aspektem było dążenie do osiągnięcia mocy poprzez zmniejszenie ciśnienia wstecznego i wysokowydajny wirnik turbiny - przy jednoczesnym zachowaniu mniejszych rozmiarów, niższej masy i szybszej reakcji niż w przypadku innych rozwiązań dostępnych na rynku.
Dostępne w wersjach:
-TS-1 turbosprężarki chłodzone olejem
-TS-2 turbosprężarki chłodzone olejem i wodą
-V-Band, flasze T3 i T4
-Odwrócona rotacja (wybrane rozmiary)
-Różne opcje AR
-Dostępne opcje z wewnętrznym i zewnętrznym zaworem upustowym
Cechy:
-Bardzo szybkie generowanie doładowania
-Agresywna aerodynamika z kołem kompresji 7+7
-Lekka obudowa turbiny - odlewana ciśnieniowo ze stali nierdzewnej 310s
-Lekkia aluminiowa obudowa koła kompresji
-Obudowa zaprojektowana w oparciu o CFD dla zoptymalizowania AR i przepływu
-Koło turbiny T14 Inconel odporne na ekstremalne wartości temperatury spalin
-Opatentowany system podwójnego łożyska ceramicznego
Specyfikacja:
Potencjał: 930 KM
Wlot sprężarki: 4″ / 101.6mm
Wirnik sprężarki: 64mm
Wlot turbiny: V-Band (2.25″)
Wirnik turbiny: 66mm
AR turbiny: 0.82
Wylot turbiny: V-Band (3.00″)
Waga: 6.06kg / 13.3lbs
Więcej informacji
Producent | Turbosmart |
---|