Turbosprężarka JRspec GT3076R BB Hybrid Ceramic T3 .63 4-bolt

Producent JR.SPEC
SKU JR-D30-036-G30-B63HB
EAN 5907502265522

  W magazynie

 
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu 
00:00:00

Turbosprężarka JRspec GT3076R BB Hybrid Ceramic T3 .63 4-bolt

JRspec GT3076R Hybrid Ceramic BB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o najwyższej jakości łożyska kulkowe drugiej generacji. Hybrydowe rozwiązanie - ceramiczne kulki osadzone w metalowym koszyku są znacznie "szybsze" od standardowych ball bearings oraz trwalsze od ceramic ball bearings osadzonych w koszyku ceramicznym. Dzięki temu połączeniu zostały osiągnięte dwa główne cele - szybszy spool i wyższa niezawodność. Powiększone aż o 5mm w stosunku do seryjnego, kute koło kompresji CNC (billet wheel), pozwala uzyskać znacznie większe moce z silnika przy podobnym spoolu do zwykłej wersji. Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane Hybrid Ceramic ball bearings wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe, a nawet klasyczny ball bearing - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.

Wydajność: do 570HP

Zastosowanie: 1.8-3.0l

Łożyska: dual ball bearings (NSK made in Japan)

Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy 5B)

Wirnik ssący: inducer 58mm, exducer 80mm

Wirnik wydechowy: 60mm

Turbosprężarka składana w UE !!!

Flansza kolektora i AR - T3 .63, Flansza downpipe - 4-bolt

Więcej informacji

EAN 5907502265522
Producent JR.SPEC
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Turbosprężarka JRspec GT3076R BB Hybrid Ceramic T3 .63 4-bolt
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.