Mata akustyczno/termiczna DEI 107cm x 61cm (42" x 24") DEI 50506
W magazynie
Mata akustyczno/termiczna DEI 107cm x 61cm (42" x 24") DEI 50506
Mata akustyczno/termiczna DEI 107cm x 61cm (42" x 24") DEI 50506
USA-DEI-50506
Floor & Tunnel Shield II™ DEI 050506 - 107 cm x 61 cm
Floor & Tunnel Shield II™ rozwiązuje problem konieczności posiadania bariery blokującej ciepło pochodzące z dowolnego źródła mogące uszkodzić zarówno komponenty jak również elektronikę samochodu.
Używana jest jako bariera odbijająca i izolująca od dowolnego źródła ciepła. Zaprojektowana, aby zapewnić najlepszą możliwą ochronę przed ciepłem w obszarach występowania wysokich temperatur. Floor & Tunnel Shield II ogranicza przenikanie ciepła przez ściany przeciwpożarowe, tunele transmisyjne, płyty podłogowe, ogniwa paliwowe i wszelkie inne obszary, w których ciepło jest problemem.
Floor & Tunnel Shield II™ zapewnia doskonałą ochronę termiczną i równocześnie działa jako tarcza osłaniająca przed kamieniami i szutrem oraz jako osłona wygłuszająca.
Konstrukcja z wytłaczanego 10mm aluminium połączona z rdzeniem kompozytowym z włókna szklanego i bardzo wytrzymałego na wysokie temperatury i ciśnienie podłoża. Floor & Tunnel Shield II™ wytrzymuje temperaturę rzędu 900° C
Udoskonalona, wielopłaszczyznowa, nowoczesna powierzchnia aluminiowa zapewnia sztywność oraz lepsze odbicie ciepła gwarantując przy tym łatwą instalację - strona aluminiowa musi zawsze być skierowana w stronę źródła ciepła. Grubość zaledwie 5mm, sprawia, że produkt można dowolnie kształtować i przycinać, dopasowując do miejsc trudno dostępnych.
Dzięki unikalnemu i opatentowanemu drobno tkanemu podłożu z włókna szklanego Floor & Tunnel Shield II™ jest najłatwiejszym, najbardziej opłacalnym sposobem kontrolowania wymiany ciepła, chroniąc jednocześnie drogie komponenty pojazdu oraz pasażerów przed ekstremalnymi temperaturami i dźwiękiem dochodzącym z zewnątrz. Floor & Tunnel Shield II™ może być stosowany na dowolnej powierzchni, w tym na metalu, aluminium, włóknie węglowym, plastiku i innych.
Ta wersja Floor and Tunnel II nie posiada warstwy klejące w odróżnieniu do oryginalnej wersji Floor and Tunnel Shield II posiadającej taką warstwę
10 mm warstwa wytłaczanego aluminium
Zabezpiecza komorę silnika
Zabezpiecza lakierowane elementy karoserii
Zapobiega przenikaniu ciepła do wnętrza pojazdu
Bariera dla ektremalnych temperatur - strona aluminiowa musi być skierowana w strone źródła ciepło
Tylko 5mm grubości
Do użytku jako bariera odbijająca i odseparowująca od dowolnego źródła ciepła
Brak warstwy przylepnej
Odporność na ciepło bezpośrednie: 950°C
Więcej informacji
Producent | DEI |
---|