Zestaw wtrysku wody / metanolu AEM 30-3302
W magazynie
Zestaw wtrysku wody / metanolu AEM 30-3302
Zestaw wtrysku wody / metanolu AEM 30-3302
Zestaw do wtrysku wody i metanolu AEM V2, sterownik standardowy - wewnętrzny układ MAP sensor maks. 2.4 bara (35 psi), pompa ponad 13 barów (200 psi), brak zbiornika w zestawie
ZALETY SYSTEMU WTRYSKU WODY / METANOLU AEM
Wtrysk wody i metanolu w silnikach spalinowych z doładowaniem (turbodoładowaniem lub doładowanych przez kompresor) jest sprawdzonym sposobem skutecznego obniżania temperatury powietrza wlotowego i tłumienia szkodliwej detonacji. Dzięki temu można realnie zwiększyć doładowanie i wyprzedzić czas zapłonu - bez używania wysokooktanowego paliwa wyścigowego - w celu uzyskania przyrostu mocy do 20%. Systemy wtrysku wody i metanolu firmy AEM to kombinacja najwytrzymalszego sprzętu i zaawansowanych funkcji w porównaniu do innych systemów wody i metanolu w tym przedziale cenowym.
System wtrysku wody i metanolu do wszystkich doładowanych silników wyścigowych
AEM oferuje dwie różne wersje sterowników woda i metanol:
Pierwszy zestaw (PN 30-3300) - zależny od doładowania w pojazdach z silnikiem doładowanym do 2.4 bara (35 PSI) doładowania (zestaw PN 30-3300). Sterownik ten ma wbudowany czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP sensor) oraz złączkę do przewodu doładowania.
Drugi zestaw (PN 30-3350) - konstrukcja z wieloma wejściami, która umożliwia użytkownikom zainstalowanie zestawu do wtrysku wody i metanolu firmy AEM w pojazdach z bardzo wysokim doładowaniem (ponad 2.4 bara, >35 PSI) przy użyciu zewnętrznego 0-5 V czujnika MAP.
Zmniejsza temperaturę dolotu
Termin "chłodzenie cieczą" z wtryskiem wody/metanolu odnosi się do wysoko rozpylonej mgły wody/metanolu, która jest wtryskiwana do strumienia powietrza i zaczyna wyparowywać. W efekcie temperatura powietrza zostaje obniżona nawet o 100 stopni a ładunek powietrza jest bogatszy w tlen.
Redukcja odkładania się nagaru
Nowoczesne pojazdy wyposażone są w układy recyrkulacji spalin (EGR) który sprzyja gromadzeniu się we wnętrzu dolotu powietrza nagaru. Nagar może powodować powstawanie "gorących punktów" w komorach spalania, które mogą powodować detonację. Wtrysk wody/metanolu wywołuje efekt "czyszczenia parą wodną", który ogranicza odkładanie się nagaru, a w niektórych przypadkach może zwiększyć oszczędność paliwa.
Produkty AEM objęte są 12 - miesięcznym okresem gwarancji
Więcej informacji
Producent | AEM |
---|