Turbosprężarka JRspec GT2871R Hybrid Ceramic BB
W magazynie
Turbosprężarka JRspec GT2871R Hybrid Ceramic BB
JRspec GT2860RS Hybrid Ceramic BB to turbosprężarka zbudowana w oparciu o najwyższej jakości łożyska kulkowe drugiej generacji. Hybrydowe rozwiązanie - ceramiczne kulki osadzone w metalowym koszyku są znacznie "szybsze" od standardowych ball bearings oraz trwalsze od ceramic ball bearings osadzonych w koszyku ceramicznym. Dzięki temu połączeniu zostały osiągnięte dwa główne cele - szybszy spool i wyższa niezawodność.
Składana w UE z idealnie spasowanych ze sobą części, wykonanych z najwyższej jakości materiałów przy użyciu najnowszych, precyzyjnych maszyn. Aż 5 etapów wyważania wirników sięgających 250.000 obr/min, dają gwarancję bezproblemowego użytkowania nawet w ekstremalnych warunkach, przy bardzo wysokich doładowaniach i temperaturach. Turbosrężarki JRspec są sprawdzone w motorsporcie, używane m.in. w dragu przez Tsunami (silniki 2x R30, turbo 2x JRspec GT42R JB, dające ok 2000km mocy), w drifcie przez Pawła Trelę (silnik 2JZ, turbo JRspec GTX3582R+ BB, ok 900km mocy), Kornela Prusa (silnik LS7, turbo JRspec GT45R JB, ponad 1000km mocy) i wielu mocnych samochodach streetowych. Zastosowane łożyska kulkowe wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe - niezwylke przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.
Zastosowane Hybrid Ceramic ball bearings wyraźnie poprawiają spool turbiny, dzięki czemu silnik znacznie żwawiej reaguje na pedał gazu, osiągając wysoki moment obrotowy przy dużo niższych obrotach, niż w przypadku turbin opartych o łożyska ślizgowe, a nawet klasyczny ball bearing - niezwykle przydatne w drifcie oraz streecie, gdzie elastyczność silnika ma ogromne znaczenie.
Wydajność: do 460HP
Zastosowanie: 1.8-3.0l
Łożyska: Hybrid Ceramic dual ball bearings (zależnie od partii made in Japan/Germany)
Restryktor: dobrać odpowiednią średnicę do ciśnienia oleju (zalecany 0.9mm przy BB)
Wirnik ssący: inducer 53mm, exducer 71mm
Wirnik wydechowy: 54mm
Muszla wydechowa: AR .64, flansza T25
Wastegate wewnętrzny, turbo zawiera aktuator
Turbosprężarka składana w UE !!!
Więcej informacji
Producent | JR.SPEC |
---|