Zamiennik zaworu EGR VW Audi Seat Skoda z silnikami 1.9 AJM ASV AVB AFN ALH
W magazynie
Zamiennik zaworu EGR VW Audi Seat Skoda z silnikami 1.9 AJM ASV AVB AFN ALH
Zastosowanie:
Audi:
-
-
- A2 1.2 TDI, 2001-2005, 45 kW, silnik ANY
- A3 1.9 TDI, 1996-2001, 66 kW, silniki AGR, ALH
- A3 1.9 TDI, 2000-2003, 74 kW, silniki ATD, AXR
- A3 1.9 TDI, 1997-2001, 81 kW, silniki AHF, ASV
- A4 B5 1.9 TDI; 2000-2001, 85 KW, silniki: AJM, ATJ
- A4 B5 Avant 1.9 TDI, 2000-2001, 85 KW, silnik: AJM
- A4 B5 Avant quattro 1.9 TDI, 2000-2001, 85 KW, silniki: AJM, ATJ
- A4 B6 1.9 TDI; 2001-2004, 74 KW, silnik: AVB
- A4 B6 Avant 1.9 TDI; 2001-2004, 74 KW, silnik: AVB
- A6 C5 1.9 TDI; 2000-2005, 85 KW, silnik: AJM
- A6 C5 Avant 1.9 TDI; 2000-2005, 85 KW, silnik: AJM
-
Seat:
-
-
- Arosa 1.4 TDI, 2000-2004, 55 kW, silnik AMF
- Alhambra 1.9 TDI, 1996-2010, 66 KW, silniki: 1Z, AHU, ANU
- Cordoba I 1.9 TDI, 1999-2002, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Cordoba I 1.9 TDI, 1999-2002, 81 kW, silniki AHF, ASV, ASK
- Cordoba II 1.4 TDI, 2002-2005, 55 kW, silnik AMF
- Ibiza III 1.9 TDI, 1999-2002, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Ibiza III 1.9 TDI, 1999-2002, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Ibiza IV 1.4 TDI, 2002-2005, 55 kW, silnik AMF
- Leon I 1.9 TDI, 1999-2006, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Leon I 1.9 TDI, 1999-2006, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Toledo II 1.9 TDI, 1999-2004, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Toledo II 1.9 TDI, 1998-2004, 81 kW, silniki AHF ASV
-
Skoda:
-
-
- Fabia I 1.4 TDI, 2003-2008, 55 kW, silnik AMF
- Octavia I 1.9 TDI, 1996-2010, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Octavia I 1.9 TDI, 2005-2010, 74 kW, silniki ATD, AXR
- Octavia I 1.9 TDI, 1997-2006, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Superb I 1.9 TDI, 2002-2005, 74 KW, silnik: AVB
-
Volkswagen:
-
-
- Bora 1.9 TDI, 1998-2005, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Bora 1.9 TDI, 2000-2005, 74 kW, silniki ATD, AXR
- Bora 1.9 TDI, 1998-2001, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Bora 1.9 TDI, 1998-2002, 85 kW, silniki AJM, AUY
- Caddy II 1.9 TDI, 1996-2004, 66 kW, silniki 1Z, AHU, ALH
- Golf IV 1.9 TDI, 1997-2004, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Golf IV Van 1.9 TDI, 2000-2002, 66 kW, silniki AGR
- Golf IV Variant 1.9 TDI, 1999-2006, 66 kW, silniki AGR, ALH
- Golf IV 1.9 TDI, 2000-2006, 74 kW, silniki ATD, AXR
- Golf IV Variant 1.9 TDI, 2000-2006, 74 kW, silniki ATD, AXR
- Golf IV 1.9 TDI, 1997-2004, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Golf IV Variant 1.9 TDI, 1999-2001, 81 kW, silniki AHF, ASV
- Golf IV 1.9 TDI, 1997-2004, 85 kW, silniki AJM, AUY
- Golf IV Variant 1.9 TDI, 1999-2001, 85 kW, silniki AJM, AUY
- Lupo 1.2 TDI, 1999-2005, 45 kW, silniki ANY, AYZ
- Lupo 1.4 TDI, 1999-2005, 55 kW, silnik AMF
- New Beetle 1.9 TDI, 1998-2004, 66 kW, silnik ALH
- Polo 1.4 TDI, 1999-2001, 55 kW, silnik AMF
- Polo Classic 1.9 TDI, 1996-2001, 66 kW, silniki AHU, AGR, ALH, ALE
- Polo Classic 1.9 TDI, 1998-2002, 81 kW, silniki AFN, ASV
- Polo 1.4 TDI, 2001-2005, 55 kW, silniki AMF, BAY
- Passat B5 1.9 TDI, 1999-2000, 74 KW, silnik: AVB
- Passat B5 1.9 TDI, 1998-2000, 85 KW, silniki: AJM, ATJ
- Passat B5 4motion 1.9 TDI, 1998-2000, 85 KW, silnik: ATJ
- Passat B5 FL 1.9 TDI, 2000-2005, 74 KW, silnik: AVB
- Sharan I 1.9 TDI, 1995-2010, 66 KW, silniki: 1Z, AHU, ANU
-
Ford:
-
-
- Galaxy 1.9 TDI, 1995-2006, 66 KW, silniki: 1Z, AHU, ANU
-
Uwaga: W wyżej wymienionych samochodach mogły występować inne odmiany zaworów EGR. Proszę sprawdzić dokładnie zawór EGR przed zakupem części.
Numery katalogowe zaworów EGR:
-
-
- 038 131 501 AQ
- 038 131 501 D
- 038 131 501 G
- 038 131 501 E
- 045 131 501 C
- 045 131 501 L
-
Informacje techniczne:
-
-
- projekt: Tafmet;
- wykonanie: Tafmet;
- materiał zamiennika: stal kwasoodporna;
- materiał zaślepki kolektora: stal kwasoodporna 4 mm;
- specjalna obejma do flansz ze stali nierdzewnej;
- O-ring wykonany z Vitonu, odporny na działanie wysokiej temperatury, oleju oraz ciśnienia;
- materiał uszczelki: GAMBIT AF-1000, odporny na wszystkie warunki panujące w układzie wydechowym;
- średnica rury: 51,0 mm;
- całkowita długość: 100 mm;
- flansza posiada adapter do zamontowania wskaźnika ciśnienia doładowania oraz zaślepkę króćca.
-
Po wymianie uszkodzonego zaworu EGR na zamiennik należy zmienić oprogramowanie, aby sterownik silnika nie zgłaszał błędu.
Do zastosowania poza drogami publicznymi oraz w sporcie motorowym.
Więcej informacji
Producent | EGR |
---|