Ecumaster ADU 5'' Rev.2
Na zamówienie
Ecumaster ADU 5'' Rev.2
Z dumą ogłaszamy nową rodzinę produktów ECUMASTER Racing Dash. ADU5 i ADU7 zaprojektowaliśmy w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku na ekonomiczny wyświetlacz z możliwością rejestrowania i zapisywania danych. Naszym konkretnym celem było stworzenie w pełni konfigurowalnej, bogatej w funkcje oraz świetnie wykonanego rozwiązania dla profesjonalnych kierowców. Po konsultacji z kierowcami oraz wyścigowymi inżynierami zaprojektowaliśmy ADU tak, aby spełniał ich wymagania.
ADU zostało zaprojektowane aby wyświetlać wszystkie krytyczne informacje w łatwy do odczytania sposób wraz z czytelnym wyświetlaniem alarmów.
ADU (Advance Display Unit) są dostępne w wersjach 5 ”i 7”. Obie wersje posiadają ekran w wysokiej rozdzielczości, bardzo wyraźny z powłoką przeciwodblaskową, gwarantujący doskonałą widoczność w każdych warunkach. ADU posiada kilka stron z wstępnie skonfigurowanymi stronami, które można dostosować pod użytkownika aby wyświetlać dane potrzebne na każdym etapie wyścigu (np. trening, kwalifikacje, wyścig, raport błędów itp.). Strony można zmieniać ręcznie lub automatycznie. Każdy wyświetlany kanał na stronie (wskaźniki, ikony, teksty itp.) można łatwo modyfikować w czasie rzeczywistym za pomocą przyjaznego dla użytkownika oprogramowania opartego o system Windows. Nasz kompleksowy system nakładek ułatwia wyświetlanie wielu stron z ważnymi danymi i powiadomieniami (np. niskie ciśnienie oleju, najlepsze okrążenie itp.) niezależnie od wyświetlanej strony.
ADU jest również wyposażone w 15 bardzo jasnych diód LED RGB, które mogą być stosowane jako podświetlenie zależne od biegu oraz może być modyfikowane według preferencji użytkownika (alarmy, niski poziom paliwa itp.).
Za pomocą diód na podczerwień lub systemu GPS wyświetlacz zamienia się w potężny lap timer z funkcją predykcyjnego pomiaru czasu. Wybierając stronę kwalifikacji włączasz „Tryb kwalifikacji” który wykorzystuje zaawansowane przeliczanie pomiaru czasu na podstawie automatycznie aktualizowanego „najlepszego” okrążenia referencyjnego. Timery konfigurowane przez użytkownika można dostosować w celu uzyskania dodatkowej funkcjonalności (pit stop itp.). ADU obsługuje również kamery termiczne dla monitorowanie tarcz hamulcowych lub temperatur opon (do 16 punktów na oponę).
Komunikacja z innymi urządzeniami w samochodzie odbywa się za pośrednictwem dwóch wbudowanych niezależnych portów komunikacyjnych CAN-BUS. Dostępne są schematy CAN dla popularnych ECU i są w pełni konfigurowalne umożliwiając podłączenie naszego sprzętu do praktycznie dowolnego systemu zarządzania silnikiem.
Aby zapewnić płynne działanie wszystkich funkcji nasze urządzenie zostało wyposażone w 32-bitowy kontroler samochodowy połączony z najnowocześniejszym procesorem graficznym. Taka kombinacja zapewnia idealne środowisko pracy dla każdego inżyniera lub kierowcy oraz gwarantuje wygładzoną grafikę w wysokiej rozdzielczości przy 50 klatkach na sekundę.
W celu dalszej analizy danych kanały danych można zapisać w pamięci flash USB z częstotliwością do 500 Hz.
Wszystkie te funkcje i więcej są umieszczone w wytrzymałej specjalnie obrabianej obudowie wykonanej w technologii CNC anodowanej na czarno
SPECYFIKACJA:
OGÓLNE:
Zakres temperatury - AECQ100 GRADE3 (od -40 do + 85˚C)
Zabezpieczenie akumulatora - Tak, wewnętrzne
Napięcie robocze - 6-22 V, odporność na stany przejściowe zgodnie z ISO 7637
Połączenie - IP 60, niestandardowe aluminium obrabiane CNC (opcja w wersji IP67)
Złącza - 1 x 35 pozycji, złącze AMP Automotive (opcja złącza Autosport)
Komunikacja z komputerem - CAN BUS - Ecumaster USBtoCAN, Peak lub Kvaser
Typ wyświetlacza - TFT 800 × 600
Jasność wyświetlacza - 5 ″ - 600 cd / m2, 7 ″ - 1000 cd / m2
WEJŚCIA WYJŚCIA:
Wejścia analogowe - 8 wejść, 10 bitów, 0-5 V, kontrolowane programowo podnoszenie / opuszczanie Rezystor 10K. Wszystkie wejścia analogowe mogą być używane jako przełączniki
Wejścia cyfrowe - 8 wejść cyfrowych, sterowana programowo czułość wejściowa (VR, Hall),
sterowane programowo rezystory podciągające 4K7, stosowane w silniku
czujniki prędkości, Flex Fuel, prędkości kół, turbosprężarka
prędkość wału. Wszystkie wejścia cyfrowe mogą być używane jako przełączniki
Wyjścia - 2 wyjścia niskie (przełączenie do masy), do 2A,
1 wyjście analogowe (0–5 V) 10 bitów
Wyjścia + 5 V - Monitorowane wyjście 5 V do zasilania czujników zewnętrznych
KOMUNIKACJA:
Interfejs CAN - 2 x CAN2.0 A / B (125, 250, 500, 1000 kbps)
Strumienie CAN – definiowane przez użytkownika
Komunikacja szeregowa - RS232 Rx / Tx, protokoły AiM, Ecumaster, Hondata Kpro, Autronic
USB - Służy do logowania do zewnętrznej pamięci USB
INNE:
Diody emitujące światło - 15 ultra jasnych diod LED RGB
Akcelerometr / żyroskop - Akcelerometr 3D + żyroskop 3D do analizy dynamiki pojazdu
Zegar czasu rzeczywistego - Tak, zasilany z baterii
Czujnik światła - Tak, do automatycznej korekcji jasności
Czujnik temperatury - Tak, do monitorowania temperatury urządzenia
Więcej informacji
Producent | ECUMASTER |
---|