Motocyklowy olej silnikowy Red Line 10W30 0.94l RD-42304
Red Line W magazynie
Motocyklowy olej silnikowy Red Line 10W30 0.94l RD-42304
10W30 Motorcycle Oil to w pełni syntetyczny olej motocyklowy klasy premium, opracowany specjalnie dla nowoczesnych silników czterosuwowych, w których wymagana jest lepkość 10W30 – m.in. w motocyklach Kawasaki KX 250F oraz wielu modelach Honda (od 2006 roku).
Dzięki bazom PAO i Ester oraz wysokiej zawartości ZDDP (2200 ppm) olej zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, stabilność lepkości i optymalną pracę sprzęgła mokrego.
Charakterystyka produktu
-
Odpowiedni do motocykli, w których producent zaleca lepkość 10W30
-
Stosowany m.in. w Kawasaki KX 250F, Honda CRF i innych nowoczesnych jednostkach 4T
-
Wyjątkowa wytrzymałość filmu olejowego dzięki bazom estrowym – lepsze uszczelnienie pierścieni i ochrona przed zużyciem
-
Wydłużone interwały wymiany w porównaniu do olejów konwencjonalnych dzięki wysokiej jakości bazom i dyspergatorom
-
Zawiera specjalne modyfikatory tarcia kompatybilne ze sprzęgłami mokrymi (wet clutch)
-
Zgodny z wymaganiami JASO MA i API SJ/SG/SH
Zalety i właściwości
-
W pełni syntetyczny olej – bazy PAO + Ester
-
Wysoka odporność na ścinanie i stabilność lepkości
-
Zwiększona trwałość filmu olejowego – lepsza ochrona pierścieni tłokowych i łożysk
-
Niska odparowalność (NOACK 5%) – mniejsze zużycie oleju
-
Doskonała ochrona przy wysokich temperaturach i płynny rozruch w niskich
-
Brak utraty lepkości (0%) po teście ASTM D6278
-
Kompatybilny z olejami mineralnymi i syntetycznymi
Dane techniczne
-
Klasa lepkości SAE: 10W30
-
Klasyfikacja API: SJ/SG/SH
-
Klasyfikacja JASO: MA
-
Lepkość @100°C: 11.4 cSt
-
Lepkość @40°C: 72 cSt
-
Indeks lepkości: 150
-
CCS lepkość @-25°C: 64 poise
-
Temperatura płynięcia: -45°C
-
Zawartość cynku: 2125 ppm
-
Zawartość fosforu: 2100 ppm
-
Zawartość molibdenu: 425 ppm
-
NOACK (1h @250°C): 5%
-
Utrata lepkości (ASTM D6278): 0%
-
HTHS lepkość @150°C: 3.8 cP
Więcej informacji
| Producent | Red Line |
|---|



