Smar Red Line CV-2 RD-80401

Producent Red LineRed Line
SKU USA-RD-80401
EAN 083522804011

  W magazynie

 
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu 
00:00:00

Smar Red Line CV-2 RD-80401

SMAR CV-2 

Przewyższa najlepsze konwencjonalne lub syntetyczne smary i środki smarne

Wytrzymuje skrajne temperatury i ciśnienia w łożyskach kół oraz przegubach

Doskonała stabilność w wysokiej temperaturze, ochrona przed ekstremalnym ciśnieniem i odporność na wodę

Używane w różnych zastosowaniach w zakresie od -73 °C do 260°C (-100°F do 500°F)

Silna odporność na utlenianie i korozję, niskie parowanie,  odporność na  oddzielanie się oleju i minimalny wpływ na uszczelki gumowe

Zawiera organiczny molibden do smarowania podwozi i urządzeń przemysłowych pracujących w wysokich temperaturach/wysokich prędkościach.

Płynność syntetyczna pozwala na zwiększenie trwałości łożyska do 200%.

Ciemnieje pod wpływem wysokiej temperaturze - nie wpływa to negatywnie na wydajność.

Dla wygody dostępne są w różnych opakowaniach.

Używane przez wielu najlepszych konstruktorów, inżynierów i techników silników w Formule 1, GP2, Formule 3, NASCAR, NHRA i WRC.

Lubricant                                4-Ball Wear       Load/Wear Index

                                           (ASTM D-4172B)     (ASTM D-2783)

Red Line CV-2                               0.46                    71.1

Syn Grease - M                              0.50                    41.9

Syn Moly Grease - A                     0.78                    38.4

GM Wheel Bearing Grease         0.71                    36.6

Lubricant 4-Ball Weld Drop Point

(ASTM D-2783)

Red Line CV-2 400 Kg >800°F

Syn Grease - M 2 200 Kg 485°F

Syn Moly Grease - A 315 Kg 515°F

GM Wheel Bearing Grease 250 Kg 525°F

PROPERTY CV-2 GREASE

NLGI Grade #2

NLGI Service GC-LB

Thickener Non-Soap

Fluid Type Thermally-stable synthetic

Useful Temperature Range -100°F to 500°F

Color Red

Dropping Point, >800°F

Load Wear Index 71.2

4-Ball Wear Scar Diameter (Red), 40 Kg 0.46 mm

Water Washout @ 105°F 1%

Evaporation Loss, 22 hrs @ 350°F 4%

Oil Separation, 30 hrs @ 350°F 5%

Oxidation Stability, 500 hrs @210°F, ∆psi 1.75 (12 kPa)

Rust Test, ASTM D1743 Pass

Smar CV-2 Red Line jest przeznaczony do stosowania w ekstremalnych temperaturach i ciśnieniach, które występują w wysokowydajnych łożyskach kół i przegubach.

Dzięki doskonałej stabilności w wysokich temperaturach, ochronie przed ekstremalnymi ciśnieniami i odporności na wodę, przewyższa on nawet najlepsze smary konwencjonalne i syntetyczne.

Smar Red Line CV-2 może być szeroko stosowany w temperaturach od -73 °C do 260°C  (-100°F do 500°F)  zapewniając dobrą odporność na utlenianie i korozję, niskie parowanie i oddzielanie się oleju oraz ma minimalny wpływ na uszczelki gumowe.

Wyjątkowa odporność na ekstremalne ciśnienia i płynność oleju syntetycznego pozwala na zwiększenie trwałości łożysk od 200% do 800%.

Smar Red Line CV-2 zawiera czerwony molibden,  i jest lepszym środkiem smarnym niż smary z disiarczkiem molibdenu.

Smar Red Line CV-2 może być również używany w zastosowaniach przemysłowych, takich jak wysokotemperaturowe łożyska alternatorów, wysokoobrotowe łożyska kulkowe, przekładnie ślimakowe, serwomechanizmy oraz w zastosowaniach, w których wibracje mogą powodować nadmierne zużycie i korozję.

Smar Red Line CV-2 Grease zachowuje swoją stałość i wydajność w warunkach wysokich temperatur i wysokiego ciśnienia przez dłuższy czas, co zapewnia lepsze smarowanie elementów.

Smar Red Line CV-2 po użyciu w wysokiej temperaturze nieznacznie ciemnieje; ciemnienie to nie ma negatywnego wpływu na działanie smaru.

Chociaż Red Line CV-2 jest kompatybilny z niewielkimi ilościami różnych smarów ropopochodnych, jednak zawsze dobrą praktyką smarowania jest dokładne wyczyszczenie starego smaru w celu wyeliminowania cząstek ściernych i zminimalizowania ryzyka niezgodności smaru. 

Więcej informacji

EAN 083522804011
Producent Red LineRed Line
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Smar Red Line CV-2 RD-80401
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.