Smar Red Line CV-2 RD-80401
W magazynie
Smar Red Line CV-2 RD-80401
SMAR CV-2
Przewyższa najlepsze konwencjonalne lub syntetyczne smary i środki smarne
Wytrzymuje skrajne temperatury i ciśnienia w łożyskach kół oraz przegubach
Doskonała stabilność w wysokiej temperaturze, ochrona przed ekstremalnym ciśnieniem i odporność na wodę
Używane w różnych zastosowaniach w zakresie od -73 °C do 260°C (-100°F do 500°F)
Silna odporność na utlenianie i korozję, niskie parowanie, odporność na oddzielanie się oleju i minimalny wpływ na uszczelki gumowe
Zawiera organiczny molibden do smarowania podwozi i urządzeń przemysłowych pracujących w wysokich temperaturach/wysokich prędkościach.
Płynność syntetyczna pozwala na zwiększenie trwałości łożyska do 200%.
Ciemnieje pod wpływem wysokiej temperaturze - nie wpływa to negatywnie na wydajność.
Dla wygody dostępne są w różnych opakowaniach.
Używane przez wielu najlepszych konstruktorów, inżynierów i techników silników w Formule 1, GP2, Formule 3, NASCAR, NHRA i WRC.
Lubricant 4-Ball Wear Load/Wear Index
(ASTM D-4172B) (ASTM D-2783)
Red Line CV-2 0.46 71.1
Syn Grease - M 0.50 41.9
Syn Moly Grease - A 0.78 38.4
GM Wheel Bearing Grease 0.71 36.6
Lubricant 4-Ball Weld Drop Point
(ASTM D-2783)
Red Line CV-2 400 Kg >800°F
Syn Grease - M 2 200 Kg 485°F
Syn Moly Grease - A 315 Kg 515°F
GM Wheel Bearing Grease 250 Kg 525°F
PROPERTY CV-2 GREASE
NLGI Grade #2
NLGI Service GC-LB
Thickener Non-Soap
Fluid Type Thermally-stable synthetic
Useful Temperature Range -100°F to 500°F
Color Red
Dropping Point, >800°F
Load Wear Index 71.2
4-Ball Wear Scar Diameter (Red), 40 Kg 0.46 mm
Water Washout @ 105°F 1%
Evaporation Loss, 22 hrs @ 350°F 4%
Oil Separation, 30 hrs @ 350°F 5%
Oxidation Stability, 500 hrs @210°F, ∆psi 1.75 (12 kPa)
Rust Test, ASTM D1743 Pass
Smar CV-2 Red Line jest przeznaczony do stosowania w ekstremalnych temperaturach i ciśnieniach, które występują w wysokowydajnych łożyskach kół i przegubach.
Dzięki doskonałej stabilności w wysokich temperaturach, ochronie przed ekstremalnymi ciśnieniami i odporności na wodę, przewyższa on nawet najlepsze smary konwencjonalne i syntetyczne.
Smar Red Line CV-2 może być szeroko stosowany w temperaturach od -73 °C do 260°C (-100°F do 500°F) zapewniając dobrą odporność na utlenianie i korozję, niskie parowanie i oddzielanie się oleju oraz ma minimalny wpływ na uszczelki gumowe.
Wyjątkowa odporność na ekstremalne ciśnienia i płynność oleju syntetycznego pozwala na zwiększenie trwałości łożysk od 200% do 800%.
Smar Red Line CV-2 zawiera czerwony molibden, i jest lepszym środkiem smarnym niż smary z disiarczkiem molibdenu.
Smar Red Line CV-2 może być również używany w zastosowaniach przemysłowych, takich jak wysokotemperaturowe łożyska alternatorów, wysokoobrotowe łożyska kulkowe, przekładnie ślimakowe, serwomechanizmy oraz w zastosowaniach, w których wibracje mogą powodować nadmierne zużycie i korozję.
Smar Red Line CV-2 Grease zachowuje swoją stałość i wydajność w warunkach wysokich temperatur i wysokiego ciśnienia przez dłuższy czas, co zapewnia lepsze smarowanie elementów.
Smar Red Line CV-2 po użyciu w wysokiej temperaturze nieznacznie ciemnieje; ciemnienie to nie ma negatywnego wpływu na działanie smaru.
Chociaż Red Line CV-2 jest kompatybilny z niewielkimi ilościami różnych smarów ropopochodnych, jednak zawsze dobrą praktyką smarowania jest dokładne wyczyszczenie starego smaru w celu wyeliminowania cząstek ściernych i zminimalizowania ryzyka niezgodności smaru.
Więcej informacji
EAN | 083522804011 |
---|---|
Producent | Red Line |