Olej przekładniowy Red Line MTL 75W80 GL-4 0.94l RD-50209
Red Line W magazynie
Olej przekładniowy Red Line MTL 75W80 GL-4 0.94l RD-50209
MTL 75W80 GL-4 Gear Oil to w pełni syntetyczny olej przekładniowy zaprojektowany specjalnie do manualnych skrzyń biegów, w których wymagana jest wysoka ochrona przekładni, płynne działanie synchronizatorów i precyzyjna zmiana biegów w każdych warunkach. Idealnie sprawdza się zarówno w pojazdach drogowych, jak i w sportowych zastosowaniach.
Charakterystyka produktu
-
Odpowiedni do przekładni BMW, Honda/Acura, Ford Focus, Mini Cooper, Land Rover/Range Rover (LT77S), Mitsubishi, Dodge, Jeep NV1500/NV3500/NV3550/NV5600
-
Doskonały zamiennik OEM dla przekładni Mini Cooper S LSD
-
Stanowi ulepszoną alternatywę dla GM Synchromesh® (#12345349), Auto-Trak II® (#12378508) oraz Chrysler MS-9224
-
Bezpieczny dla synchronizatorów mosiężnych – nie zawiera reaktywnych siarczków typowych dla olejów GL-5, które mogą powodować korozję
-
Zapewnia płynniejsze i szybsze zmiany biegów, a idealny współczynnik tarcia umożliwia doskonałą pracę synchronizatorów
-
Eliminuje szarpanie i utrudnione wchodzenie biegów, nawet przy niskich temperaturach
-
Zapewnia wysoką ochronę przekładni i dłuższą żywotność synchronizatorów
-
Spełnia wymagania lepkości SAE 75W, 80W oraz SAE 30, 10W30, 5W30
-
Zalecany do przekładni wymagających specyfikacji GL-1, GL-3 i GL-4, a także tam, gdzie producent przewiduje zastosowanie specjalnych płynów typu synchromesh
Zalety i właściwości
-
Właściwy współczynnik tarcia dla większości skrzyń manualnych – gwarancja płynnej pracy synchronizatorów
-
Zrównoważony poziom poślizgu – łatwiejsze zmiany biegów nawet w niskich temperaturach
-
Doskonała ochrona zębatek i synchronizatorów przy wysokim i niskim przebiegu
-
Nie zawiera dodatków EP (Extreme Pressure), które mogłyby zaszkodzić synchronizatorom
-
Kompatybilny z olejami mineralnymi i syntetycznymi
-
Nie jest przeznaczony do mostów napędowych z przekładniami hipoidalnymi
Dane techniczne
-
API Service Class: GL-4
-
Klasa lepkości SAE (silnikowy): 5W30
-
Klasa lepkości SAE (przekładniowy): 75W80
-
Lepkość @100°C: 10.4 cSt
-
Lepkość @40°C: 54.1 cSt
-
Indeks lepkości: 185
-
Temperatura płynięcia: -50°C
-
Brookfield lepkość @-40°C: 120 poise
Zastosowanie OEM
Zgodny z wymaganiami:
BMW/Mini, Honda/Acura, Ford (XT-M5-QTS), Chrysler (MS-9224 / MS-9417 / MS-9440), GM Synchromesh, Auto-Trak II, Mitsubishi, Nissan, Mazda, Peugeot/Citroën (PSA B71 2330), Renault, Volvo, VW/Audi (G 052 171 / G 055 532), Mercedes-Benz (MB 235.10) i innych.
Więcej informacji
| Producent | Red Line |
|---|



