Olej przekładniowy Red Line ATF D6 0.94l RD-30709
W magazynie
Olej przekładniowy Red Line ATF D6 0.94l RD-30709
D6 ATF
Nasz olej ATF o najniższej lepkości jest najbardziej stabilny na ścinanie gwarantując stałą pracę. Zaprojektowany tak, aby spełnić wymagania płynów Dexron-VI®, Mercon®SP, Mercon®LV, Honda DW-1, Toyota WS, Mercedes Benz NAG-2, ZF-LG 6, 6+ i 8, do stosowania w automatycznych i ręcznych przekładniach.
Spełnia również wymagania dotyczące olejów przekładniowych API 70W/75W i GL-4.
Dzięki ośmiu różnym kombinacjom lepkości, śliskości i pakietom dodatków rekomendowanych przez producentów, Red Line posiada w ofercie najszerszy wybór olejów przekładniowych
Red Line oferuje najszerszy wybór w pełni syntetycznych olejów przekładniowych (ATF) na rynku.
Każdy z nich oferuje doskonałą stabilność termiczną, utrzymuje poziom lepkości i charakteryzuje się mniejszą lotnością, zapewniając jednocześnie wymaganą charakterystykę tarcia dla każdego płynnego zamiennika oleju fabrycznego.
Zmniejszone utlenianie i mniejsza zmienność w wysokiej temperaturze
Pozwala na beproblemową pracę w wysokich temperaturach
Wydłużone okresy między wymianami
TYPOWE WŁAŚCIWOŚCI
Vis @ 40°C, CSt - 31
Vis @ 100°C, CSt - 6.3
Viscosity Index - 163
Pour Point, °C - -60
Pour Point, °F - -76
Brookfield Viscosity @ -40°C, Poise - 45
W pełni syntetyczny D6 ATF Red Line to wersja D4 ATF o niższej lepkości, zaprojektowana z myślą o lepszej wydajności paliwowej w testach CAFE. Specyfikacja Dexron VI wymaga innego podejścia do konwencjonalnej formuły ATF. Zamiast zaczynać od lepkości 7,5 cSt i dopuszczać spadek do 5,5 cSt, płyn Dexron VI wymaga lepkości początkowej niższej niż 6,4 i końcowej nie mniejszej niż 5,5 cSt. Lepkość oleju Red Line D6 nie spadnie poniżej 6,1 cSt. Ponieważ lepkość końcowa po zastosowaniu tych płynów jest podobna, płyny Dexron VI można stosować tam, gdzie wcześniej zalecano stosowanie płynów Dexron III (z wyjątkiem niektórych zastosowań z ręczną przekładnią).
D6 ATF zapewnia również znacznie lepszą ochronę przekładni i zapewnia poziom ochrony GL-4. Zrównoważona charakterystyka tarcia zapewnia płynną i stałą zmianę biegów i gwarantuje wydłużony okres między wymianami. Doskonała stabilność pozwala na pracę w wysokich temperaturach.
Zamiennik do:
Aisin Warner AW-1
ATF 134
BMW/Mini 83 22 0 142 516 (M-1375.4)
BMW/Mini 83 22 2 152 426 (M-L12108)
BMW/Mini 83 22 0 432 807
BMW/Mini 83 22 0 397 114
BMW/Mini MTF-LT-3
Chrysler/Dodge/Jeep ZF 8/9 Speed
Chrysler/Dodge/Jeep 68157995AA
Chrysler/Dodge/Jeep 68157995AB
Chrysler/Dodge/Jeep 68218925AA
Chrysler/Dodge/Jeep 68218925GA
Ford Mercon® SP
Ford Mercon® LV
Ford WSS-M2C938-A
Ford XT-10-QLV
Ford XT-10-QLVC
Ford XT-10-DLV
GM Dexron® VI
Honda/Acura ATF-DW1
Honda/Acura Acura Type 3.0
Hyndai/Kia SP-IV
Jaguar/Land Rover Shell M-1375.4
MB 236.12
MB 236.14
MB 236.41
MB 722.9
MB Fuchs ATF 3353
MB NAG-2
Mitsubishi Diamond SP-IV
Mitsubishi Diamond Queen ATF J3
Nissan/Infinity 999MP-MTS00P
Nissan/Infinity NissanMatic S
Shell L12108
Shell 3403 M115
Subaru SOA635047
Toyota/Lexus JWS 3324
Toyota/Lexus NWS-9638
Toyota/Lexus Toyota Type WS
VW/Audi G 055 005
VW/Audi G 055 540
VW/Audi G 060 162
Volvo 31 256 774
Volvo 31 256 775
ZF Lifeguard 6/6 PLUS 8
ZF6/8
Dexron jest zarejestrowanym znakiem towarowym General Motors
Mercon jest zarejestrowanym znakiem towarowym Ford Motor Co.
Więcej informacji
EAN | 083522307093 |
---|---|
Producent | Red Line |