CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Seat Cupra Ateca 5FP RHD
CANchecked W magazynie
CANchecked Wyświetlacz MFD28 Gen2 Seat Cupra Ateca 5FP RHD
Dedykowany CANchecked MFD28 Gen2 dla Seat / Cupra Ateca (5FP, prawa kierownica – RHD) zapewnia pełną integrację z wnętrzem i stały podgląd kluczowych parametrów pracy pojazdu.
MFD28 Gen2 zamienia kratkę nawiewu w inteligentny ekran dotykowy z rozbudowanymi funkcjami. Montaż jest prosty – do większości modeli dołączamy ilustrowane instrukcje, dzięki którym instalację wykonasz samodzielnie.
Najważniejsze cechy
-
Pełna integracja: dedykowana ramka zachowuje przepływ powietrza wokół wyświetlacza
-
CAN Bus: odczyt zaawansowanych danych pojazdu na poziomie narzędzi diagnostycznych producenta
-
Wskaźnik biegów: bezpośrednio z CAN lub wyliczany z prędkości i obrotów
-
Ekran dotykowy: nawigacja po stronach gestami (swipe)
-
Personalizacja: własne strony, grafiki i animacja startowa
-
Wejścia dodatkowe: do 4 wejść analogowych + bezpośrednie podłączenie czujnika etanolu
-
CAN Switching: użyj wyświetlacza jak klawiatury do wysyłania własnych ramek CAN
-
Alarmy użytkownika: konfigurowalne progi (np. EGT > 900°C)
-
Rejestracja danych: zapis logów na wbudowanej karcie SD
-
Performance Meter: pomiar 0–100 / 100–200 / 0–200 km/h bez dodatkowego sprzętu
-
DTC*: odczyt i kasowanie błędów ECU, skrzyni, ABS i AWD
-
Automatyczne ściemnianie*: synchronizacja jasności z podświetleniem zegarów
*Dostępność funkcji zależna od protokołu.
Widoki i konfiguracja
-
Do 10 stron i maks. 64 widgetów na stronę
-
Ponad 20 typów widgetów (wartość czujnika, wskaźnik analogowy, wykres, pasek poziomy/pionowy, okrągły wyświetlacz, pasek prędkości itp.)
-
Swobodne skalowanie i pozycjonowanie (drag & drop), pełna regulacja kolorów
-
Wyświetlacz dostarczany z przykładowymi stronami – tworzenie własnych jest w pełni wspierane
Oprogramowanie DSS
Display Setup Software (DSS) umożliwia pełną konfigurację: przegląd i pobieranie logów (log viewer), wbudowany CAN-Logger oraz TRI Editor do edycji czujników (min./max. dla alarmów, nazwy, mapowania).
Obsługiwane wartości i protokoły
Pytanie klientów: „Jakie wartości mogę odczytać z ECU?” – Wszystkie udostępniane przez sterownik.
Obsługiwane zapytania po CAN (UDS, TP2, protokoły producentów) oraz przez K-Line (ISO 9141).
Domyślnie dostarczamy pliki TRI/TRX z predefiniowanymi czujnikami (zależnie od silnika).
Przykłady danych:
-
Temperatury: spalin, płynu chłodzącego, oleju, dolotu, zewnętrzna, paliwa, DSG
-
Ciśnienia: doładowania, otoczenia, paliwa (pompa wstępna), ciśnienie na listwie (rzeczyw./zadane)
-
Lambda / mieszanka: λ, czas wtrysku, korekty STFT / LTFT
-
Inne: RPM, masa powietrza, prędkość, kąt przepustnicy, kąt zapłonu (całkowity i cofnięcie na cylindry), sterowanie N75 (%), napięcie na zacisku 30, moment, bieg, wartości specyficzne dla diesla
Brakujące wartości można dodać później.
Zawartość zestawu
-
MFD28 Gen2 zintegrowany z wkładem kratki nawiewu (RHD)
-
Dedykowana wiązka połączeniowa
-
Quickstart Guide
-
Przewód USB
-
Karta SD (zainstalowana) + adapter
-
Folia antyrefleksyjna na wyświetlacz
Połączenia i rozszerzenia
Obsługa czujników na 4 wejściach analogowych (0–5 V oraz NTC). Domyślne przypisanie (TRI/TRX):
-
AIN1: czujnik temperatury NTC01
-
AIN2: przetwornik typu K TCC01 (EGT)
-
AIN3: czujnik ciśnienia FLP01 0–10 Bar
-
AIN4: czujnik doładowania BST10 0–5,5 Bar (absolutne)
Możliwe podłączenie zewnętrznego shift-light (8 diod LED, konfigurowalne kolory i progi).
Czujnik etanolu podłączany bezpośrednio – wymagany rezystor podciągający 10 kΩ między 5 V a sygnałem.
Funkcje zaawansowane
-
Math-Channels: obliczenia pomiędzy sygnałami
-
User-Table: generowanie dodatkowych czujników na mapach 2D/3D
Akcesoria opcjonalne
-
CC24000 SLM08 – zewnętrzny moduł świateł sygnalizacyjnych (shift-light)
-
CC22780 ANC04 – wiązka 4× AIN
-
CC22100 CBD08 – 8-kanałowy rozdzielacz CAN
-
CC22902 NTC01, CC22903 TCC01, CC22901 FLP01, CC22900 BST10 – czujniki CANchecked
Więcej informacji
| Producent | CANchecked |
|---|---|
| Marka | Cupra, Seat |



