Uszczelka głowicy Athena Cut Ring Racing do Mitsubishi 2.0L 4B11 EVO10 330127R
W magazynie
Uszczelka głowicy Athena Cut Ring Racing do Mitsubishi 2.0L 4B11 EVO10 330127R
Uszczelka głowicy Athena Cut Ring została zaprojektowana z myślą o silnikach wysokiej mocy, oferując doskonałe uszczelnienie komory spalania w ekstremalnych warunkach. Idealna do zastosowań z doładowaniem, uszczelka ta posiada stalowe pierścienie zapewniające maksymalną trwałość i skuteczność uszczelnienia — szczególnie przy wysokim doładowaniu (ponad 2 bary) lub użyciu podtlenku azotu.
Główne cechy
-
Wysokowydajne uszczelnienie: Dostarczana z oddzielnymi pierścieniami ze stali nierdzewnej AISI 304 dla maksymalnego uszczelnienia tulei cylindrowej — nawet w aplikacjach Turbo/NOS.
-
Wzmocniony rdzeń kompozytowy: Wykonana z zatwierdzonego przez OE, bezazbestowego materiału M0115 o wysokiej odporności termicznej i mechanicznej.
-
Bez obróbki mechanicznej: Nie wymaga modyfikacji głowicy ani bloku silnika.
-
Uszczelnienia silikonowe: Naniesione w newralgicznych strefach poprawiają szczelność wokół kanałów olejowych i chłodzących.
-
Obróbka powierzchniowa: Specjalne powłoki, takie jak PTFE lub silikon, zwiększają mikrouszczelnienie, odporność na wysoką temperaturę i właściwości antyadhezyjne.
Wskazówki montażowe
-
Upewnij się, że grawerunki na pierścieniach są skierowane w stronę głowicy silnika.
-
Każda uszczelka przechodzi precyzyjny proces prasowania, nanoszenia silikonu i wykończenia, zapewniając maksymalną wydajność i niezawodność.
Zmodernizuj swój silnik dzięki nowoczesnej technologii uszczelek Cut Ring firmy Athena — zaprojektowanej z myślą o najbardziej wymagających warunkach pracy.
- Marka: Mitsubishi
- Silnik: 2.0L 4B11
- Wymiary: 89.00mm x 1.20mm
- Grubość: 1.20mm
- Zawartość zestawu: 1 uszczelka
- Materiał: M0115 / Pierścienie ze stali nierdzewnej AISI 304
- Zalecane do: Turbo / Wysokie doładowanie / NOS
Więcej informacji
| Producent | ATHENA |
|---|---|
| Marka | Mitsubishi |



