Blow off

Produkty 1-24 z 238

Sortuj wg
na stronę
Flansza Greddy
55,01 zł

W magazynie

Flansza Greddy 32 mm
55,01 zł

W magazynie

Flansza Greddy 25 mm
55,01 zł

W magazynie

Zawór DV - recyrkulacyjny Srebrny 25mm
219,00 zł

W magazynie

Zawór DV - recyrkulacyjny Srebrny 32mm
219,00 zł

W magazynie

Zawór DV - recyrkulacyjny Czarny 25mm
219,00 zł

W magazynie

Blow off Drag 50mm Srebrny
345,00 zł

W magazynie

Blow Off Properfekt Typ II 25 mm
289,00 zł

W magazynie

Blow Off Properfekt Typ II 35 mm
289,00 zł

W magazynie

Blow Off Properfekt Typ I 25 mm
289,00 zł

W magazynie

Blow Off Properfekt Typ I 35 mm
289,00 zł

W magazynie

Blow Off Properfekt Typ I 30 mm
289,00 zł

W magazynie

Blow off Greddy RS style Niebieski
229,00 zł

W magazynie

Blow off Greddy RS style Czarny
229,00 zł

W magazynie

Blow off Greddy RS style Srebrny
204,00 zł

W magazynie

Nuke Performance aluminum V-Band Flange for BOV 50mm (aluminium)
99,00 zł

W magazynie

Nuke Performance Nuke stainless steel V-Band Flange for BOV 50mm (stainless steel)
149,00 zł

W magazynie

Nuke Performance Zawór Blow Off Valve 50mm V-Band
1 389,00 zł

W magazynie

Nuke Performance Zawór Blow Off Na Przewód 50mm (2")
1 069,01 zł

W magazynie

Sprężyna zaworu blow off Tial Q i QR 6psi 0.41 bar
149,00 zł

W magazynie

Sprężyna zaworu blow off Tial Q i QR 8psi 0.55 bar
149,00 zł

W magazynie

Sprężyna zaworu blow off Tial Q i QR 10psi 0.69 bar
149,00 zł

W magazynie

Flansza nierdzewna Tial 50mm
39,00 zł

W magazynie

Zawór DV Opel Astra/Corsa/Zafira Ford Focus Fmic.EU
229,00 zł

W magazynie

Następna strona

Produkty 1-24 z 238

Sortuj wg
na stronę

Blow off i zawór DV - dwa popularne rodzaje zaworów upustowych.

Zawór upustowy blow off to zawór atmosferyczny, czyli wypuszczający nadmiar ciśnienia poza układ dolotowy silnika. Zawór upustowy DV czyli dump valve nadmiar ciśnienia wypuszcza ponownie w układ dolotowy - przed turbo, tworząc tym samym układ zamknięty.

Zawory blow off są znacznie głośniejsze, niż zawory upustowe DV, choć stosowanie danego rodzaju zaworu upustowego zależy często od rodzaju silnika, gdyż niektóre silniki (np 1.8T) na zaworze blow off często pokazują błędy. Pomóc mogą blow offy dwutłoczkowe jak np HKS SSQV 4.

Stosowanie zaworów upustowych DV jest popularne w seryjnych samochodach lub takich, które muszą byc "ciche". Dump valve znakomicie sprawdza się w tej roli.