Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track BMW 1 2 series + M variants N55
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track BMW 1 2 series + M variants N55
Popraw wydajność sprzęgła BMW serii 1 i 2 + warianty M N55
Szukasz sposobu na zwiększenie mocy swojego BMW serii 1 i 2 + warianty M N55? Potrzebujesz ulepszonego sprzęgła, które poradzi sobie z dodatkową mocą i momentem obrotowym? System UniClutch został specjalnie zaprojektowany dla tych pojazdów z silnikiem z turbodoładowaniem o pojemności 2,0 l. Ten wysokowydajny układ sprzęgłowy został zaprojektowany tak, aby zarządzał znacznym wydatkiem momentu obrotowego twojego silnika, zachowując jednocześnie precyzyjną kontrolę i odczucie, których oczekują kierowcy lubiący sportową jazdę.
Inżynieria precyzji dla Twojego układu napędowego
System UniClutch wykorzystuje układ dwóch tarcz, aby zapewnić wyjątkową obsługę momentu obrotowego, który przewyższa fabryczne specyfikacje, idealny zarówno dla niezmodyfikowanych, jak i zmodernizowanych konfiguracji silnika. Zaprojektowany z użyciem precyzyjnie wykonanych, kute billetowe materiały, ten system oferuje wyjątkową trwałość, jednocześnie zachowując płynne właściwości wkładania, niezbędne dla wyjątkowego doświadczenia z jazdy.
Główne cechy
- Własna inżynieria redukcji hałasu minimalizuje typowy dźwięk związany z wydajnymi sprzęgłami dwutarczowymi.
- Układ dwóch tarcz zapewnia większą pojemność momentu obrotowego, oferując jednocześnie progressive wkładanie, co czyni go odpowiednim zarówno do jazdy codziennej, jak i sportowej, lub okazjonalnych wydarzeń na torze.
- Komponenty ceramiczne UniClutch Track wspierają maksymalną pojemność momentu obrotowego, osiągając szczytowy moment obrotowy wynoszący 1320Nm.
- Bezproblemowa instalacja zachowuje oryginalną reakcję pedału gazu (różni się w zależności od zastosowania), jednocześnie wspierając zwiększoną moc silnika lub wymagania modyfikowanych pojazdów.
- Bezpośrednia kompatybilność z oryginalnymi dwustopniowymi kołami zamachowymi utrzymuje oryginalne odczucia sprzęgła (specyficzne dla modelu) przy poprawionym transferze mocy.
- Modularna konstrukcja upraszcza wymianę silnika lub skrzyni biegów w porównaniu do standardowych zestawów sprzęgłowych.
Korzyści wydajnościowe
Różniący się od konwencjonalnych sprzęgieł wydajnych, system UniClutch zachowuje łatwą obsługę pedału gazu, której cenią sobie kierowcy, jednocześnie dostarczając wysoką wydajność siłową. Wyrafinowany design umożliwia szybszą instalację niż tradycyjne rozwiązania, znacznie zmniejszając czas serwisu.
Zastosowania pojazdu:
- BMW serii 1 i 2 + warianty M N55
- Modele = 135 I, M 140 I, M 235 I, M 240i, M2, M2 CS, M2 Competition
- Silniki = N54 B30 A, N55 B30 A, B58 B30 A, S55 B30 A
-
Układ dwóch tarcz z większym sprężaniem pokrywy poprawia obsługę momentu obrotowego i dostarczanie mocy.
-
Zintegrowana powierzchnia tarczy sprzęgła eliminuje obróbkę koła zamachowego, co oszczędza czas i pieniądze.
-
Tune Pedal Tune dla precyzyjnej kontroli i zmniejszenia zmęczenia kierowcy podczas przedłużonych sesji na torze.
-
Komponenty ze stali kutej zapewniają do 3-krotnie mocniejszą konstrukcję.
-
Technologia Ciszy Podczas Przełączania poprawia jakość i szybkość zmiany biegów, eliminując przeważająco drganie.
-
Wysokie sprężanie Zespół pokrywy ze stali kutej zapewnia trwałość i zmniejsza gięcie pokrywy, co eliminuje tarcie.
-
Wewnętrzności Quad Drive Forged oferują wyjątkową wytrzymałość na wymagania toru.
-
System Multi-Fit do dopasowania do szerokiego zakresu pojazdów
-
Wysoko wytrzymałe mocowanie koła zamachowego ze stali, pasuje do 195 mm UniClutch
-
Mocowanie koła zamachowego, śruby z preloksem 12.9 klasy, do 6 zębów na przekładni 35.3X26T, 29.0X22T, 35.0X10T (metryczne), 35.0X10T (DIN)
-
Opatentowany system regulacji wysokości
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | BMW |



