Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track BMW N55 series engine E90 E91 E92 E93 F30 F31 F34 F80
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track BMW N55 series engine E90 E91 E92 E93 F30 F31 F34 F80
Udoskonal swoje osiągi BMW z silnikiem serii N55 – E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34 F80?
Szukasz ulepszenia swojego BMW z silnikiem serii N55 – E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34 F80? Potrzebujesz ulepszonego sprzęgła, które poradzi sobie z dodatkową mocą i momentem obrotowym? System UniClutch został specjalnie zaprojektowany dla tych pojazdów z silnikiem 2.0L turbo. To wysokowydajny układ sprzęgła został stworzony, by zarządzać znaczącym wydajnościowym momentem obrotowym silnika, jednocześnie zachowując precyzyjną kontrolę i odczucia, jakich oczekują kierowcy poszukujący osiągów.
Precyzyjne Inżynieria dla Twojego Napędu
System UniClutch wykorzystuje design z dwoma tarczami, aby zapewnić wyjątkową obsługę momentu obrotowego, przekraczającą fabryczne specyfikacje, idealną zarówno dla niezmodyfikowanych, jak i zmodernizowanych konfiguracji silników. Konstrukcja oparta na precyzyjnie zaprojektowanych, kutej na gorąco materiałach billetowych, oferuje wyjątkową trwałość, zachowując równocześnie gładkie właściwości zaangażowania niezbędne do zapewnienia wyjątkowego doświadczenia z jazdy.
Główne Cechy
- Własna inżynieria redukcji hałasu minimalizuje typowy dźwięk związanym z wydajnościowymi sprzęgłami z dwiema tarczami.
- Design z dwoma tarczami zapewnia wyższą pojemność na moment obrotowy, oferując jednocześnie progresywne zaangażowanie, co sprawia, że jest odpowiednie do codziennej jazdy, sporadycznych wypraw czy okazjonalnych wydarzeń na torze.
- Komponenty ceramiczne w UniClutch Track wspierają maksymalną pojemność na moment obrotowy sięgającą 1320Nm szczytowo.
- Bezproblemowa instalacja utrzymuje oryginalną reakcję pedału sprzęgła (zależy od zastosowania), jednocześnie wspierając zwiększoną moc silnika lub wymagania zmodernizowanych pojazdów.
- Bezpośrednia kompatybilność z oryginalnymi kołami dwumasywnymi utrzymuje oryginalne odczucia sprzęgła (specyficzne dla modelu), zapewniając lepsze przenoszenie mocy.
- Design modułowy ułatwia wymianę silnika lub skrzyni biegów w porównaniu z standardowymi zestawami sprzęgła.
Korzyści w Osobliwościach
Odrębnie od standardowych wydajnościowych sprzęgieł, system UniClutch utrzymuje bezproblemową operację pedału, jaką cenią kierowcy, jednocześnie dostarczając wyjątkową wydajność. Złożony design umożliwia szybszą instalację niż tradycyjne zestawy, znacząco redukując czas obsługi.
Zastosowania w Pojazdach:
- BMW z silnikiem serii N55 – E90, E91, E92, E93, F30, F31, F34 F80
- Modele = 335 I, 335 i xDrive, 340 I, 340 i xDrive
- Silniki = B58 B30 A, N55 B30 A, N54 B30 A
-
Wysoka osłona z dwiema tarczami zwiększa obsługę momentu obrotowego i dostarcza mocy.
-
Zintegrowana powierzchnia tarczy sprzęgłowej eliminuje obróbkę koła zamachowego, oszczędzając czas i pieniądze.
-
System Tune Pedal Track dla precyzyjnej kontroli i zmniejszenia zmęczenia kierowcy podczas długotrwałych sesji na torze.
-
Kute, stalowe komponenty zapewniają trzykrotnie silniejszą konstrukcję.
-
Technologia Cichej Zmiany poprawia jakość i prędkość zmiany biegów, eliminując w znacznym stopniu drżenie.
-
Wysoka, kuta osłona zapewnia trwałość i redukuje elastyczność osłony, zapewniając wyjątkowo swobodne wyłączanie eliminujące przeciąganie.
-
Wewnętrzne, kute elementy Quad Drive oferują wyjątkową wytrzymałość na wymagania toru.
-
Wielofunkcyjny system dopasowania do szerokiej gamy pojazdów.
-
Wysokowytrzymała śruba montażu koła zamachowego, pasująca do 195mm UniClutch.
-
Montaż koła zamachowego, śruby 12.9 Grade Pre Loctite, Do 6 szpilek łączących skrzynię biegów 35.3X26T, 29.0X22T, 35.0X10T (metryczne), 35.0X10T (DIN).
-
Opatentowany system regulacji wysokości.
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | BMW |



