Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Nissan Cefiro A31 Skyline R31 GTS R32 GTS GTST R33 GTS RB20DET RB25DE
UniClutch W magazynie
Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Nissan Cefiro A31 Skyline R31 GTS R32 GTS GTST R33 GTS RB20DET RB25DE
Maksymalizuj wydajność swojego Nissana Cefiro A31, Skyline R31 GTS, R32 GTS/GTST, R33 GTS RB20DET/RB25DE
Chcesz wycisnąć maksymalną wydajność ze swojego Nissana Cefiro A31, Skyline R31 GTS, R32 GTS/GTST, R33 GTS RB20DET/RB25DE? System UniClutch został precyzyjnie zaprojektowany dla tych modeli, z myślą o optymalizacji zarówno standardowych, jak i zmodyfikowanych konfiguracji. Ta zaawansowana technologia sprzęgła oferuje możliwości osiągnięcia szczytowych rezultatów przy jednoczesnym zachowaniu praktycznej codziennej jezdności.
Zaawansowane inżynieria dla twojego pojazdu o wydajności
System UniClutch wykorzystuje innowacyjny projekt z dwoma tarczami, który zarządza zwiększoną pojemnością momentu obrotowego, przewyższającą standardowe specyfikacje - idealny zarówno dla silników standardowych, jak i zmodyfikowanych. Zbudowany z komponentów kutej stali wysokiej jakości, ten zespół zapewnia siłę na poziomie zawodowym, jednocześnie zachowując dynamiczne prowadzenie Nissana Cefiro A31, Skyline R31 GTS, R32 GTS/GTST, R33 GTS RB20DET/RB25DE.
Główne cechy
- Zaawansowana technologia redukcji hałasu minimalizuje typowy dźwięk sprzęgła z dwoma tarczami.
- Projekt z dwoma tarczami zapewnia większą pojemność momentu obrotowego, oferując płynne załączanie, co sprawia, że jest odpowiedni zarówno do jazdy codziennej, dynamicznej jazdy, jak i okazjonalnych wydarzeń na torze.
- Budowa ceramiczna UniClutch Track obsługuje obciążenia momentu obrotowego do maksymalnie 1750 Nm.
- Bezpośrednia kompatybilność ze standardowymi kołami zamachowymi zachowuje oryginalne odczucie sprzęgła (specyficzne dla modelu) z poprawą przenoszenia mocy.
- Lub wybierz ulepszenie UniClutch Ultra Flywheel, aby zmniejszyć całkowitą masę obrotową.
Zalety wydajności
W porównaniu z tradycyjnymi sprzęgłami wydajnościowymi, system UniClutch zapewnia płynną akcję pedału, jednocześnie dostarczając moc trzymania na poziomie zawodowym. Efektywny projekt pozwala na szybszy montaż niż w przypadku konwencjonalnych systemów, minimalizując okresy konserwacji między sesjami na torze.
Zastosowania pojazdu:
- Nissan Cefiro A31, Skyline R31 GTS, Skyline R32 GTS/GTST, Skyline R33 GTS RB20DET/RB25DE
- R31, A31, HCR32, HR32, ER32, ECR32, HR33, ER33, ENR33
- 2,0L RB20DET & 2,5L RB25DE (NA)
-
Rdzeń cerametali z dwiema tarczami idealny do zastosowań o wysokiej mocy lub wysokich obciążeniach, oferujący płynne przejście pomiędzy jazdą na torze a uliczną.
-
Zintegrowana powierzchnia tarczy sprzęgłowej oszczędza czas i pieniądze poprzez eliminację obróbki koła zamachowego.
-
Dopasowanie pedału do toru dla precyzyjnej kontroli i zmniejszenia zmęczenia kierowcy podczas długotrwałych sesji na torze.
-
Komponenty z kutej stali zapewniają 3-krotnie większą wytrzymałość.
-
Technologia cichej zmiany biegów poprawia jakość i szybkość zmiany biegów, eliminując w znacznym stopniu szarpanie.
-
Wysokociśnieniowa pokrywa z komponentów kutej stali zapewnia wytrzymałość i redukuje elastyczność pokrywy dla doskonałej dezaktywacji i eliminacji zacinki.
-
Wewnętrzne elementy kute zapewniające wyjątkową wytrzymałość na wymagania toru.
-
System wielozastosowaniowy do szerokiej gamy pojazdów
-
Montaż koła zamachowego ze stali wysokiej wytrzymałości, pasuje do 240 mm UniClutch
-
Montaż koła zamachowego, śruby 12.9 Grade Pre Loctite, do 6 zębów przekładni 29.0X10T, 26.25X23T, 27.5X10T, 25.4X24T, 29.0X21T
-
Opatentowany system regulacji wysokości
Więcej informacji
| Producent | UniClutch |
|---|---|
| Marka | Nissan |



