Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Toyota 2JZ GTE - Supra Aristo 3.0 Turbo

Producent UniClutchUniClutch
SKU UC10KIT18
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 5 057,76 zł

  W magazynie

 

Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Toyota 2JZ GTE - Supra Aristo 3.0 Turbo

Maksymalizuj wydajność swojego silnika Toyota 2JZGTE - Supra, Aristo

Chcesz osiągnąć maksymalną wydajność swojego silnika Toyota 2JZGTE - Supra, Aristo? System UniClutch został specjalnie zaprojektowany dla tego modelu, mając na celu optymalizację zarówno konfiguracji standardowej, jak i zmodyfikowanej. Ta zaawansowana technologia sprzęgła zapewnia możliwości osiągnięcia maksymalnej wydajności, jednocześnie zachowując codzienną jezdność.

Inżynieria precyzji dla twojego silnika

System UniClutch wykorzystuje innowacyjny projekt dwóch tarcz, który zarządza zwiększonym momentem obrotowym poza specyfikacjami fabrycznymi - idealny zarówno dla silników standardowych, jak i zmodyfikowanych. Zbudowany z wysokiej klasy elementów kutej stali, ten zespół zapewnia konkurencyjną wytrzymałość, jednocześnie zachowując dynamiczną reakcję silnika Toyota 2JZGTE - Supra, Aristo.

Główne cechy

  • Zaawansowana technologia redukcji hałasu minimalizuje typowe dźwięki dwóch tarcz sprzęgła.
  • Projekt dwóch tarcz zapewnia większą pojemność momentu obrotowego, oferując jednocześnie progresywne załączanie, co sprawia, że nadaje się zarówno do codziennej jazdy, jak i dynamicznej jazdy na torze.
  • Konstrukcja ceramiczna UniClutch Track obsługuje maksymalne poziomy momentu obrotowego do 1750Nm.
  • Bezpośrednia kompatybilność ze standardowymi kołami zamachowymi utrzymuje oryginalne odczucia sprzęgła (specyficzne dla modelu) przy jednoczesnym zwiększeniu zdolności do przekazywania mocy.
  • Wybierz opcję UniClutch Ultra Flywheel, aby zmniejszyć masę obrotową i zwiększyć moment bezwładności.
  • UniClutch wykorzystuje sprzęgło typu Push, a fabryczny system aktywacji jest typu pull, dlatego konieczna jest konwersja z Pull na Push, która nie jest zawarta w zestawie.

Zalety wydajności

W porównaniu z tradycyjnymi sprzęgłami wydajnościowymi, system UniClutch zapewnia lekkie działanie pedału, jednocześnie oferując profesjonalną pojemność utrzymywania momentu obrotowego. Efektywny design pozwala na szybszy montaż niż w przypadku konwencjonalnych systemów, minimalizując czas pomiędzy modernizacjami wydajnościowymi.

Zastosowania kompatybilne:

  • Toyota 3.0L 2JZGTE - Supra, Aristo
  • JZA80, JZS161, Mrk4, Mark 4 Supra, Mk4 Supra
Funkcje + zalety
UniClutch: UC1021200
  • Rdzeń ceramiczny dwóch tarcz idealny do zastosowań o dużej mocy lub obciążeniu, zapewniający płynne przejście między jazdą torową a uliczną.
  • Zintegrowana powierzchnia tarczowa koła zamachowego eliminuje obróbkę koła zamachowego, oszczędzając czas i pieniądze.
  • Dostrojenie pedału torowego zapewnia precyzyjną kontrolę i zmniejsza zmęczenie kierowcy podczas długich sesji na torze.
  • Składane elementy ze stali kutej zapewniają trzykrotnie większą wytrzymałość.
  • Technologia cichej zmiany biegów poprawia jakość i prędkość zmiany biegów, jednocześnie znacznie eliminując drgania.
  • Wysokiej klasy obudowa zacisku zapewnia trwałość i redukuje gięnie pokrywy dla doskonałego rozłączenia, eliminując zacinanie.
  • Wewnętrzne elementy kute zapewniają wyjątkową wytrzymałość dla wymagań torowych.
Zestaw montażowy: UCFK10299-A-001
  • System wielozłączowy do dopasowania do szerokiej gamy pojazdów.
  • Wysokiej wytrzymałości stalowe mocowanie koła zamachowego, pasujące do 240 mm UniClutch.
  • Mocowanie koła zamachowego, śruby prelokowane 12.9 Grade, do 6 ząbków przekładni 29.0X21T, 32.4X14T.
  • Opatentowany system regulacji wysokości.
Zacisk: Konwersja z pull na push wymagana
Uwaga montażowa: Wymagana jest konwersja z pull na push, która nie jest zawarta w zestawie.

Więcej informacji

Producent UniClutchUniClutch
Marka Toyota
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Sprzęgło Dwutarczowe UniClutch Track Toyota 2JZ GTE - Supra Aristo 3.0 Turbo
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.