Olej przekładniowy Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L

Producent Penrite
SKU ATFMHP004
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 193,70 zł

  Na zamówienie

 

Olej przekładniowy Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L

Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L

Półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach.

Olej bazowy Semi Synthetic

ATF MHP to półsyntetyczny, czerwony płyn do przekładni automatycznych w wielu pojazdach, który przewyższa normy Mitsubishi SP2/SP3/PA, GM Dexron IIIH i Ford Mercon LV oraz normy wielu innych producentów.

ZASTOSOWANIE

ATF MHP to zaawansowany produkt zapewniający zarówno optymalną wydajność.
 
ATF MHP jest zalecany do 4-, 5- i 6- biegowych przekładni automatycznych i do układów wspomagania kierownicy. Idealny do stosowania w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong oraz we wszystkich pojazdach, które wymagają produktu spełniającego normy Dexron II i III.
 
ATF MHP jest szczególnie odpowiedni do pojazdów Mitsubishi, Hyundai i Kia, gdzie wymagane są płyny spełniające normy MM SP, SP2, SP3 lub PA oraz do usług serwisowych samochodów Toyota, gdzie wymagany jest olej Typ T-II, Typ T-III i Typ T-IV. Zalecany jest również do pojazdów marki Opel Astra, Zafira i Vectra oraz innych europejskich producentów takich jak Volvo, Ford i Jaguar z przekładniami automatycznymi Aisin lub JATCO, a także przekładniami automatycznymi Chrysler, gdzie wymagane są płyny spełniające normy ATF+3 oraz ATF+4.
 
ATF MHP jest przeznaczony do przekładni automatycznych, przekładni automatycznych w samochodach ciężarowych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych, gdzie wymagane są płyny spełniające normy GM Dexron .
 
Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift (o bezpośredniej zmianie ) (DSG) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.

ZALETY PRODUKTU

  • Zapewnia 3-krotnie płynniejszą zmianę biegów**
  • Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
  • Wydłużony okres wymiany oleju dzięki zastosowaniu stabilnego oleju syntetycznego, który zapobiega utlenianiu
  • Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
  • Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
  • Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
  • Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
  • Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między
    wymianami płynu
  • **przeciwdrganiowy test JASAO M349

NORMY BRANŻOWE

  • JASO 1A
  • GM DEXTRON II/IIIH/G/F
  • GM 6297M/GMN10055
  • Ford M2C924-A
  • Ford MERCON/MERCON LV
  • Chrysler MS 7176E ( ATF+3)/ MS 9602 ( ATF+4)
  • Toyota T-II/III/IV
  • MB 236.1/236.5/236.10/236.11
  • MAN 339 Typ Z-1.V-1
  • VW 052990
  • Nissanmatic C.D.J.K
  • Subaru
  • Volvo 3344208/97341
  • Mazda M III
  • Honda ATF 89,96, Z1
  • Hyundai 05243-33000
  • Mitsubishi MM SP2/SP3/PA
  • BMW 275, 807
  • Renault 7711 218 368

Więcej informacji

Producent Penrite
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Olej przekładniowy Penrite ATF MHP Multi Vehicle Semi Synthetic 4L
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.