Olej przekładniowy Penrite ATF DX-III Multi Vehicle Mineral 4L
Producent Penrite
SKU ATFDX3004
Cena: 180,27 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 180,27 zł
W magazynie
Kup teraz, wysyłka w dniu dzisiejszym.
Zamów w ciągu
00:00:00
Olej przekładniowy Penrite ATF DX-III Multi Vehicle Mineral 4L
Penrite ATF DX-III Multi Vehicle Mineral 4L
Najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie, mineralny, czerwony płyn do przekładni automatycznych przeznaczony do wielu pojazdów.
| Olej bazowy | Mineral |
ATF Multi Vehicle DX III to najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie, mineralny, czerwony płyn do przekładni automatycznych przeznaczony do wielu pojazdów. Przewyższa normy GM Dexron IIIH. Wyprodukowany z wykorzystaniem najnowszych dodatków i zaawansowanych hydrokrakowanych olejów bazowych wraz z modyfikatorami lepkości, aby zminimalizować ścinanie.
ATF DX III może być wymieniany co 160 tys. km w amerykańskich i europejskich samochodach, w szczególności wyprodukowanych przez koncern GM.
ZASTOSOWANIE
ATF DX-III to zaawansowany produkt zapewniający optymalną wydajność.
ATF DX-III jest przeznaczony do przekładni automatycznych, układów wspomagania kierownicy, kompresorów/sprężarek rotacyjnych i śrubowych, układów hydraulicznych oraz przekładni manualnych w samochodach osobowych, dostawczych i ciężarowych, gdzie wymagany jest płyn tego rodzaju.
ATF DX-III jest zalecany do stosowania w pojazdach, które wymagają produktów spełniających normy GM Dexron II i III, takich jak Opel, a także Toyota modele z i sprzed 2006r. oraz w 4-biegowych przekładniach automatycznych BTR w samochodach marki Ford i SsangYong. Może być również stosowany w przekładniach automatycznych Mitsubishi wymagających specyfikacji SP2 i niżej, przekładniach Clark Powershift oraz przekładniach automatycznych Allison Seria World (W).
ATF DX-III jest odpowiedni tam, gdzie zalecane są specyfikacje GM Dexron IIIF i IIIG oraz może być używany, gdy zalecane są płyny spełniające normy GM Dexron II. Nie jest odpowiedni tam, gdzie wymagany jest płyn spełniający normy GM Dexron IV.
Uwaga: Nie może być używany w 6- i 8-biegowych przekładniach ZF lub 7-biegowych przekładniach Mercedes Benz, w skrzyniach biegów Direct-Shift lub Dual Clutch (o bezpośredniej zmianie lub dwusprzęgłowej) (DSG/DCT) oraz w skrzyniach bezstopniowych CVT. Proszę zapoznać się z zaleceniami Penrite.
ZALETY PRODUKTU
-
Wydłużony okres wymiany aż do 160 tys. km
-
Płynna zmiana przełożeń przez cały okres między wymianami
-
Zapobiega drganiom sprzęgła w modulowanych przemiennikach momentu obrotowego
-
Wydłuża żywotność przekładni dzięki doskonałej ochronie przed zużyciem
-
Lepsze przenoszenie mocy, oszczędność paliwa i oraz mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku
-
Kompatybilny z wieloma materiałami używanymi do produkcji uszczelek
-
Mniejsze gromadzenie się osadów na tłoku dzięki zastosowaniu inhibitorów utleniania
-
Zwiększa żywotność przekładni dzięki ochronie przed zużyciem oraz wytrzymałemu filmowi oleju przez cały okres między wymianami płynu
NORMY BRANŻOWE
- Allison C-4
- Allison TES-389
- Allison V-730D
- BTR 85LE
- BTR 91LE
- BTR 95LE
- Chrysler ATF+3
- Chrysler MS-7176E (ATF+3)
- DEXRON®-II
- DEXRON®-IID
- DEXRON®-IIE
- DEXRON®-IIIF
- DEXRON®-IIIG
- DEXRON®-IIIH
- Ford MERCON®
- GM 6297M
- GM DEXRON®-II
- GM DEXRON®-IID
- GM DEXRON®-IIE
- GM DEXRON®-IIIF
- GM DEXRON®-IIIG
- GM DEXRON®-IIIH
- GM GMN 10055
- HN 2126
- Hyundai SP-II ATF
- LT 71141
- M2C166-H
- M2C185-A
- MAN 339 Type V-1
- MAN 339 Type Z-1
- Mazda M-III Fluid
- MB 236.1.
- MB 236.10
- MB 236.11
- MB 236.2.
- MB 236.5.
- MB 236.7.
- MERCON®
- Mitsubishi SP 2
- MS-7176E
- Nissan Matic C
- Nissan Matic D
- Toyota D2
- Toyota T-II
- Voith 55.6335
- Voith Diwa
- Voith G1363
- Voith G607
- Volvo 97341
- ZF TE-ML 02F
- ZF TE-ML 03
- ZF TE-ML 04D
- ZF TE-ML 09
- ZF TE-ML 11B
- ZF TE-ML 14A
- ZF TE-ML 17C
Więcej informacji
| Producent | Penrite |
|---|
Napisz własną recenzję



