Tuningowy wałek rozrządu wylotowy Świątek VW 2.0 16v Stage GT
Brak w magazynie
Tuningowy wałek rozrządu wylotowy Świątek VW 2.0 16v Stage GT
Tuningowy wałek rozrządu wylotowy Świątek VW 2.0 16v Stage GT
|
Krzywa dolotowa (seria) |
Kąt alfa / ustawienie krzywek |
Luzy zaworowe |
|||
|
Wznios |
Czas otwarcia |
108° |
Hydr. | ||
|
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
| - | - | - |
- |
||
|
Krzywa wylotowa (seria) |
|||||
|
Wznios |
Czas otwarcia |
||||
|
Całk. |
1.0 mm |
2,0 mm |
|||
|
11.22mm |
259° |
231° |
216° |
||
Wałki rozrządu zmieniają charakterystykę pracy silnika – poprawiają przebieg mocy i momentu obrotowego silnika. Wśród wałków sportowych produkowanych w firmie Świątek rozróżniamy typy:
W zależności od typu wałka, konieczne są dodatkowe modyfikacje w celu uzyskania prawidłowej pracy
GT – wałki przeznaczone do codziennej eksploatacji samochodu. Zalecane jest wykonanie strojenia silnika na hamowni (chip-tuning). Przyrost mocy i momentu około 10%.
GT/R – mocniejsze wałki GT. Konieczne strojenie silnika na hamowni. Przyrost mocy i momentu około 10-20%.
R – wałki rajdowe, nastawione na wyższą moc i moment w większym zakresie obrotów. sportowe przełożenia skrzyni biegów itp.) i strojenie silnika na hamowni
Więcej informacji
| Producent | Światek |
|---|---|
| Marka | Volkswagen |



