Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda F20C
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda F20C
Korbowody H-Beam Honda F20 są wykonywane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz ekstremalnej trwałości. Ten „Ultra-Lightweight” łączy niską masę z sprawdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Te korbowody mają zwężony koniec sworznia (Tapered Pin End), dzięki czemu są kompatybilne z tłokami O.E.M. Tuleje są wykonane z materiału Aluminum–silicon/bronze Aluminum–silicon/bronze i mają promieniowy rowek pełniący funkcję zbiornika oleju. Korbowody posiadają „Ribbed pin end”, który minimalizuje odkształcenia końca sworznia przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Poddaje się je obróbce shot peening w celu redukcji naprężeń materiału oraz wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki
- Tapered Pin End – również odpowiedni dla tłoków O.E.M
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności dużej stopy przy ekstremalnym zastosowaniu
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
- Shot peening dla zwiększenia trwałości zmęczeniowej
- Tuleja Aluminum–silicon/bronze z promieniowym rowkiem.
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej.
- Obróbka CNC dla wyższych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Odległość środek–środek utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Honda |



