Kute korbowody L19 śruby ZRP VW 3.2L R32 / 3.6L R36 / VR6 2.8L / 2.9L HD Series
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP VW 3.2L R32 / 3.6L R36 / VR6 2.8L / 2.9L HD Series
Korbowody serii I‑Beam “Heavy Duty” do silników VW R32/R36 są przeznaczone do aplikacji o wysokiej mocy/dużym doładowaniu. Wykonane z najwyższej jakości stali 4340 o wysokiej wytrzymałości, ze specjalnie zoptymalizowanym kształtem zapewniającym wysokie osiągi i ekstremalną trwałość. Tuleje wykonano z materiału AMPCO 18, co gwarantuje znakomitą odporność na zużycie i zmęczenie, a ich promieniowe rowki działają jako zbiornik oleju. Elementy są kulowane strumieniowo w celu redukcji naprężeń materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Precyzyjne tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów olejowych, a ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapek 3/8 ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla perfekcyjnego dopasowania i dokładnego ponownego montażu
- Wybranie czapki z krawędzią (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) dla redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kształt I‑Beam dla dodatkowej sztywności
- Kulowanie strumieniowe (Shot Peening) dla zwiększenia trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wzmocnienia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla najwyższej precyzji, dokładność do 0.0002″
- Odległość środek‑środek utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla kompletów dopasowanych wagowo do ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Volkswagen |



