Kute korbowody L19 śruby ZRP Volvo B234F 940 16v B230ET FT GT 740 I-Beam
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Volvo B234F 940 16v B230ET FT GT 740 I-Beam
Korbowody I-Beam do Volvo B234F są produkowane ze stali o wysokiej wytrzymałości 4340. Zaprojektowano je z myślą o wysokich osiągach, wyjątkowej trwałości i zwiększonej sztywności. Tulejki z materiału AMPCO 18 zapewniają doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie oraz mają promieniowy rowek pełniący funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulkowane w celu redukcji naprężeń materiałowych oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje w procesie produkcyjnym zapewniają idealne dopasowanie i optymalny luz olejowy, a ugięcie i skręcenie są precyzyjnie kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapki ARP 2000 o wytrzymałości 220,000 psi, z opcjonalnym materiałem ARP L19 jako ulepszeniem. Zestaw korbowodów zawiera smar ARP moly oraz pełną instrukcję montażu.
Dodatkowe operacje obróbcze
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla perfekcyjnego dopasowania i dokładnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy wytrzymałości dużej stopy w warunkach ekstremalnych
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Rozwiązania techniczne w korbowodach ZRP
- Kucie dwuelementowe (Two-Piece) dla wysokiej wytrzymałości
- Kulkowanie (Shot Peening) dla zwiększenia trwałości zmęczeniowej
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wzmocnienia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla doskonałych tolerancji, z precyzją do 0.0002″
- Odległość środek–środek utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA): komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie: dopasowanie wagowe zestawów ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Volvo |



