Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda B18C I-Beam
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda B18C I-Beam
Korbowody I-Beam do Honda B18C są wykonywane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości; zostały zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach, wyjątkowej trwałości i zwiększonej sztywności. Tuleje z stopu Aluminum–silicon/bronze mają promieniowe rowki pełniące rolę zbiornika oleju. Elementy są kulowane w celu redukcji naprężeń materiału oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej w celu zwiększenia sztywności. Precyzyjne tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów olejowych. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapek 3/8 ARP 2000 o wytrzymałości 220,000 psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000 psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbkowe
- Tuleje kołkowe dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Wybranie pod kołnierz czapki dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej dla redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Tuleja z Aluminum–silicon/bronze z promieniowym rowkiem.
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla uzyskania ponadprzeciętnych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Odległość od środka do środka utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów parowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Honda |



