Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda B18C
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Honda B18C
Korbowody H‑Beam Honda B18C są produkowane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości na rozciąganie i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz ekstremalnej trwałości. Ta „Lightweight” konstrukcja łączy niską masę z potwierdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze Aluminum – silicon/ bronze i wyposażono w promieniowy rowek pełniący funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „Ribbed pin end”, który ogranicza odkształcenia na sworzniu pod dużymi obciążeniami bezwładnościowymi, jednocześnie redukując masę. Elementy są kulowane w celu redukcji naprężeń materiałowych oraz poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Precyzyjne tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalny luz olejowy. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czap ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności dużego czopa w ekstremalnych zastosowaniach
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
- Kulowanie (Shot Peening) dla zwiększenia trwałości zmęczeniowej
- Tulejka Aluminum – silicon/ bronze z promieniowym rowkiem.
- Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kuźnego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapy dla dodatkowego wzmocnienia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, z dokładnością do 0.0002″
- Wymiar od środka do środka utrzymany w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) — komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Honda |



