Kute korbowody L19 śruby ZRP Fiat 1.4L Abarth / T-Jet / Multiair

Producent ZRPZRP
SKU R-FIA-003-I-L19
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 134,99 zł

  Na zamówienie

 

Kute korbowody L19 śruby ZRP Fiat 1.4L Abarth / T-Jet / Multiair

Korbowody I-Beam Fiat 1.4L T‑Jet / MultiAir są wytwarzane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości. Zaprojektowano je z myślą o wysokich osiągach, wyjątkowej trwałości i zwiększonej sztywności. Te korbowody mają zwężany koniec sworznia, dzięki czemu są kompatybilne z tłokami OEM. Tuleje wykonane z materiału AMPCO 18 zapewniają doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie oraz mają promieniowe rowki pełniące funkcję zbiornika oleju. Elementy są kulowane w celu redukcji naprężeń w materiale i poddawane wieloetapowej obróbce cieplnej, aby zwiększyć sztywność. Ścisłe tolerancje w procesie produkcji zapewniają idealne dopasowanie przy jednoczesnej optymalizacji luzów olejowych. Ugięcie i skręcanie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000 psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000 psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly i kompletną instrukcją montażu.

Dodatkowe procesy obróbki

  • Zwężany koniec sworznia – także odpowiedni do tłoków O.E.M
  • Tuleje ustalające dla idealnego spasowania i precyzyjnego ponownego montażu
  • Wybranie pod kołpak z kołnierzem dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
  • Rowki na powierzchni oporowej dla redukcji masy

Funkcje techniczne korbowodów ZRP

  • Kształt I‑Beam dla zwiększonej sztywności
  • Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
  • Kulowanie dla wydłużenia trwałości zmęczeniowej
  • Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
  • Podwójnie żebrowane kołpaki dla dodatkowego wsparcia
  • Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
  • Obróbka CNC dla doskonałych tolerancji, z dokładnością do 0.0002″
  • Odległość środek‑do‑środka utrzymana w tolerancji poniżej .001″
  • Analiza Metodą Elementów Skończonych (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
  • Optymalne wyważenie dla kompletów dobranych wagowo ± 1 gram

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka FIAT
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute korbowody L19 śruby ZRP Fiat 1.4L Abarth / T-Jet / Multiair
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.