Kute korbowody L19 śruby ZRP Citroen / Peugeot 1.6L 16v TU5J4 / TU5JP4

Producent ZRPZRP
SKU R-CIT-004-I-L19
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 3 219,99 zł

  Na zamówienie

 

Kute korbowody L19 śruby ZRP Citroen / Peugeot 1.6L 16v TU5J4 / TU5JP4

Korbowody serii I‑Beam “Lightweight” do Citroën 1.6L TU5J4 / TU5JP4 są przeznaczone do zastosowań o wysokiej mocy / NA. Wykonane z najwyższej jakości stali 4340 o wysokiej wytrzymałości, ze specjalnie zoptymalizowaną geometrią zapewniającą wysoką wydajność i ekstremalną trwałość. Tulejki wykonano z materiału AMPCO 18, który zapewnia doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie, oraz wyposażono w rowek promieniowy pełniący funkcję zbiornika oleju. Elementy są kuleczkowane w celu odprężenia materiału i poddane wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcanie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000 psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260,000 psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.

Dodatkowe procesy obróbkowe

  • Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla perfekcyjnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
  • Lipped Cap Relief dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
  • Rowki na powierzchni oporowej w celu redukcji masy

Funkcje techniczne korbowodów ZRP

  • Kształt I‑Beam dla zwiększonej sztywności
  • Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
  • Kuleczkowanie (Shot Peening) dla poprawy trwałości zmęczeniowej
  • Badanie Magnaflux gwarantujące, że jednorodność odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości
  • Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
  • Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
  • Obróbka CNC dla ponadprzeciętnych tolerancji, z dokładnością do 0.0002″
  • Odstęp środek‑do‑środka utrzymany w tolerancji poniżej .001″
  • Analiza Metodą Elementów Skończonych (FEA) — komputerowa analiza naprężeń korbowodów
  • Optymalne wyważenie dla kompletów z dopasowaniem masy ± 1 gram

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka Citroen, Peugeot
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute korbowody L19 śruby ZRP Citroen / Peugeot 1.6L 16v TU5J4 / TU5JP4
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.