Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot / Citroen 1.6L TU5J4 / TU5JP4 H-Beam
ZRP Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP Peugeot / Citroen 1.6L TU5J4 / TU5JP4 H-Beam
Korbowody H-Beam do Citroen / Peugeot 1.6L TU5J4 / TU5JP4 są wytwarzane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i zaprojektowane z myślą o wysokich osiągach oraz ekstremalnej trwałości. Ta konstrukcja „Lightweight” łączy niską masę z potwierdzoną niezawodnością przy podwyższonych prędkościach obrotowych. Tulejki wykonano z materiału Aluminum – silicon/ bronze z rowkiem promieniowym pełniącym funkcję zbiornika oleju. Te korbowody mają „Ribbed pin end”, które ogranicza odkształcenia na sworzniu przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Zastosowano kuleczkowanie w celu odprężenia materiału oraz wieloetapową obróbkę cieplną dla zwiększenia sztywności. Wysokie tolerancje procesu produkcyjnego zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcanie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w łączniki czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako upgrade, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz kompletną instrukcją montażu.
Dodatkowe procesy obróbki
- Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego spasowania i precyzyjnego ponownego montażu.
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności big-end w ekstremalnych zastosowaniach.
- Rowki na powierzchni oporowej (Thrust Face) w celu redukcji masy.
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Odkuwka dwuczęściowa dla wysokiej wytrzymałości.
- Kuleczkowanie (Shot Peening) dla poprawy trwałości zmęczeniowej.
- Tulejka Aluminum – silicon/ bronze z rowkiem promieniowym.
- Badanie Magnaflux gwarantujące, że jednorodność materiału odkuwki spełnia nasze wysokie standardy jakości.
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia.
- Wieloetapowa obróbka cieplna (Multi Stage Heat Treatment) dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej.
- Obróbka CNC dla najwyższych tolerancji, precyzyjna do 0.0002″.
- Odległość środek–środek utrzymana w tolerancji poniżej .001″.
- Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów.
- Optymalne wyważenie dla zestawów dopasowanych wagowo do ± 1 gram.
Więcej informacji
| Producent | ZRP |
|---|---|
| Marka | Citroen, Peugeot |



