Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW 3.0L B58 I-Beam

Producent ZRPZRP
SKU R-BMW-021-I-L19
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 4 824,99 zł

  W magazynie

 

Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW 3.0L B58 I-Beam

Korbowody typu I-Beam do BMW 3.0L serii B (silnik B58) są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości. Zaprojektowano je z myślą o wysokich osiągach, wyjątkowej trwałości i zwiększonej sztywności, a jednocześnie są „lekkie”. Te korbowody mają zwężany koniec sworznia, dzięki czemu są kompatybilne z tłokami O.E.M. Tulejki wykonano z materiału AMPCO 18, który zapewnia doskonałą odporność na zużycie i zmęczenie, oraz wyposażono w promieniowe rowki pełniące rolę zbiornika oleju. Elementy poddano kulkowaniu w celu redukcji naprężeń materiałowych oraz wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Precyzyjne tolerancje procesu produkcyjnego gwarantują idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe, a ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód jest wyposażony w śruby czapek ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 o wytrzymałości 260,000psi jako ulepszenie. Zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.

Dodatkowe procesy obróbki

  • Zwężany koniec sworznia – odpowiedni do tłoków O.E.M.
  • Tuleje ustalające (dowel sleeves) dla idealnego spasowania i precyzyjnego ponownego montażu
  • Podtoczenie krawędzi czapki (Lipped Cap Relief) dla poprawy integralności dużej stopy w ekstremalnych zastosowaniach
  • Rowki na płaszczyźnie oporowej w celu redukcji masy

Funkcje techniczne korbowodów ZRP

  • Kucie dwuelementowe dla wysokiej wytrzymałości
  • Kulkowanie dla poprawy trwałości zmęczeniowej
  • Badanie Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
  • Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wzmocnienia
  • Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
  • Obróbka CNC dla znakomitych tolerancji, z dokładnością do 0.0002″
  • Odległość środek–środek utrzymywana w tolerancji poniżej .001″
  • Finite Element Analysis (FEA) – komputerowa analiza naprężeń korbowodów
  • Optymalne wyważenie – dopasowanie masy w zestawie do ±1 grama

Zakres mocy dla tych korbowodów to 155 HP na cylinder z elementami złącznymi ARP 2000 oraz 175 HP z elementami złącznymi ARP L19.

Więcej informacji

Producent ZRPZRP
Marka BMW
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie: Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW 3.0L B58 I-Beam
Twoja ocena:
Ładowanie...

Dodano Twoją recenzję do moderacji.