Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW M5 E39 S62B50
ZRP
Na zamówienie
Kute korbowody L19 śruby ZRP BMW M5 E39 S62B50
BMW M5 E39 S62 H‑Beam Connecting Rods są wykonane ze stali 4340 o wysokiej wytrzymałości i zaprojektowane z myślą o wysokiej wydajności oraz ekstremalnej trwałości. Tulejki są wykonane z Aluminum – silicon/ bronze Aluminum – silicon/ bronze i mają promieniowe rowki pełniące funkcję zbiornika oleju. Korbowody mają “Ribbed pin end”, które minimalizuje odkształcenia sworznia przy dużych obciążeniach bezwładnościowych, jednocześnie redukując masę. Elementy są poddane kulkowaniu w celu usunięcia naprężeń materiałowych oraz wieloetapowej obróbce cieplnej dla zwiększenia sztywności. Ścisłe tolerancje w procesie produkcji zapewniają idealne dopasowanie i optymalne luzy olejowe. Ugięcie i skręcenie są ściśle kontrolowane. Każdy korbowód wyposażono w śruby czapki ARP 2000 o wytrzymałości 220,000psi; opcjonalnie dostępny jest materiał ARP L19 260.00psi jako ulepszenie, a cały zestaw dostarczany jest z ARP moly oraz pełną instrukcją montażu.
Dodatkowe operacje obróbcze
- Tuleje ustalające dla idealnego dopasowania i precyzyjnego ponownego montażu
- Lipped Cap Relief dla poprawy integralności dużego końca w zastosowaniach ekstremalnych
- Rowki na powierzchni oporowej w celu redukcji masy
Funkcje techniczne korbowodów ZRP
- Kucie dwuczęściowe dla wysokiej wytrzymałości
- Shot Peening dla poprawy trwałości zmęczeniowej
- Inspekcja Magnaflux gwarantuje, że jednorodność materiału kutego spełnia nasze wysokie standardy jakości
- Podwójnie żebrowane czapki dla dodatkowego wsparcia
- Wieloetapowa obróbka cieplna dla maksymalnej wytrzymałości, stabilności wymiarowej i trwałości zmęczeniowej
- Obróbka CNC dla znakomitych tolerancji, precyzja do 0.0002″
- Rozstaw osi utrzymany w tolerancji poniżej .001″
- Finite Element Analysis (FEA) komputerowa analiza naprężeń korbowodów
- Optymalne wyważenie dla kompletów dobranych wagowo do ± 1 gram
Więcej informacji
| Producent |
ZRP
|
|---|---|
| Marka | BMW |