Zawieszenie gwintowane BC Racing E-23-V1-VS Ford Probe GE 1993-1997
Na zamówienie
Zawieszenie gwintowane BC Racing E-23-V1-VS Ford Probe GE 1993-1997
Kolumny gwintowane V1 series wykorzystują duży tłok o średnicy 44 mm w korpusie amortyzatora o średnicy 50 mm, aby zmaksymalizować pojemność oleju. Gdy amortyzator pracuje, znajdujący się w nim olej nagrzewa się. Lepkość oleju zmienia się wraz z temperaturą, co może prowadzić do zmian charakterystyki tłumienia.
BC Racing stosuje w swoich kolumnach gwintowanych olej bardzo wysokiej jakości, a dodatkowo, aby zmaksymalizować osiągi, buduje linię V1 z dużym korpusem amortyzatora o średnicy 50 mm. Zwiększa to pojemność układu, a więc i objętość oleju, co obniża temperaturę szczytową i w efekcie znacząco poprawia działanie amortyzatora.
Kluczowe cechy:
- Górne mocowania typu pillowball
- Łożyskowana górna podstawa sprężyny
- 30-stopniowa regulacja tłumienia
- Regulacja wysokości niezależna od wstępnego napięcia sprężyny
- Górne mocowania z regulacją camber (w zależności od modelu)
- Zbieżny pierścień blokujący dolnego mocowania, zapobiegający luzowaniu
- Konstrukcja amortyzatora typu monotube
- Dostępne niestandardowe twardości sprężyn
- Wszystkie części zamienne dostępne z krótkim czasem realizacji
- Mieszek przeciwpyłowy chroniący uszczelnienie amortyzatora
Więcej informacji
| Producent | BC Racing |
|---|---|
| Marka | Nissan |



