RTMG Performance Twin Disk Clutch Kit for 2.0 TFSI 6 Speed O2Q 600Nm LUK Lightweight
RTMG Performance Na zamówienie
RTMG Performance Twin Disk Clutch Kit for 2.0 TFSI 6 Speed O2Q 600Nm LUK Lightweight
Nasz sprzęgło dwutarczowe zostało zaprojektowane przez naszych inżynierów i gruntownie przetestowane w autach do drag racingu, driftu oraz w samochodach codziennych, aby zapewnić świetne wyczucie pedału, wysoką zdolność przenoszenia momentu obrotowego i niezawodność. Materiały cierne to ceramic-metallic lub organic, a produkcja odbywa się w Niemczech; średnica zewnętrzna wynosi od 185 mm do 200 mm.
Wszystkie części zamienne, takie jak sprężyna membranowa sprzęgła, pierścień podparcia, docisk, tarcze sprzęgłowe, płyty pośrednie itp., są dostępne oddzielnie, aby można było wymienić zużyte elementy, dzięki czemu nie ma potrzeby kupowania kompletnie nowego zestawu sprzęgła. Powierzchnie docisku i płyty pośredniej są honowane, aby zapewnić równomierny, gładki obszar cierny. Wielowypust piasty wykonany jest z wysokowytrzymałej stali, a następnie poddany obróbce cieplnej w celu zwiększenia twardości powierzchniowej.
- Zaleca się, aby kupujący wybrali o 20% wyższy rating momentu obrotowego niż maksymalny moment silnika, jeśli planowane jest częste korzystanie z Launch Control & Flat Shift.
- Należy pamiętać, że podczas używania Launch Control & Flat Shift zużycie rośnie wykładniczo.
- Jeśli oporowanie wału korbowego znajduje się w 180 stopniach, zaleca się dodanie drugiego oporowania, ponieważ wał korbowy poddawany jest większym obciążeniom osiowym.
* Sprzęgło dwutarczowe jest elementem eksploatacyjnym, dlatego nie podlega gwarancji.
** Stage 3 Extreme 900Nm zalecane wyłącznie do zastosowań wyścigowych.
*** Kolor może różnić się od przedstawionego na zdjęciu.
Więcej informacji
| Producent | RTMG Performance |
|---|



